روز گذشته در حالی سیل خبر گلایه های نمایندگان محترم استان و نارضایتی آنها از استاندار کرمانشاه به دلیل دعوت نشدن آنها به جلسه با وزیر اقتصاد در برخی خبرگزاری ها و بعد هم وبلاگ ها منتشر شد که زمان زیادی از توصیه صریح مقام معظم رهبری مبنی بر رسانه ای نکردن اختلافات جزئی و معمولی در میان مسئولین نگذشته است.
انتظاری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت مانند همیشه پررنگ تر از سایرین است.
توقعی که پس از نشان دادن ولایت مداری مجلس در برابر توصیه مشفقانه رهبر انقلاب مبنی بر ادامه نیافتن طرح سوال رئیس جمهور, بیشتر هم شده است.
صرف نظر از اینکه دنبال مقصر بود و کنجکاوی کرد که مقصر ماجرای دیروز چه کسی است و آیا مدیران دولتی استان در مواجهه با حقوق نمایندگان مردم مقصرند یا خیر، باید دید راه رو به رو شدن بایک اختلاف نظر و دلخوری میان دو یا چند مسئول استانی این حجم مصاحبه و رسانه ای کردن آن است؟ یا دنبال راه حل اصلی مشکل گشتن و برطرف کردن آن؟
آیا تنها راه حل مشکل تحت فشار نهادن طرف مقابل در رسانه ها و درواقع کشیدن یک اختلاف معمولی بین مردم است؟ یا پیگیری به اصطلاح دیپلماتیک برای حل ریشه ای آن؟
بی انصافی است که پس از هفته بسیج و ایام سوگواری سالار شهیدان و رقم خوردن پیروزی بزرگ مردم غزه که فضای همدلی و وحدت را بیش از پیس در میان مردم تازه و با طراوت کرده است با اشتباه یک یا چند مسئول استان که باید در اصل در رسیدن به قافله شتابان ملت از هم پیشی بگیرند، بخواهیم این فضا را حتی اندکی غبار آلود کنیم.
آیا راه برخورد با یک اشتباه و یا اختلاف نظر با یک مسئول استان آن هم توسط نمایندگان استان مصاحبه های پیاپی و حتی تحمل نکردن آن برای کمترین مدت پس از بروز آن است؟ و آیا تنها ابزار یک نماینده در چنین مواقعی مصاحبه و رسانه است؟؟
بدون تردید لحظه ای درنگ روی مصالح اصلی نظام و انقلاب و مصالح ملت بزرگ ایران پاسخ را مشخص می کند.
عجیب است که برخی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان نیز به این مسئله دامن زده و بدون در نظر گرفتن آنچه که گفته شد سر خط اخبار خود را به چنین مباحثی اختصاص می دهند.
بدون تردید تفقدی به بیانات ولی امر مسلمین در این باب در اجتماع دانش آموزان و دانشجویان و در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی (91/8/10) راه گشا خواهد بود:
"يكى از راهها، ايجاد وحدت است. اختلافات مضر است. هم اختلافات بين مسئولين مضر است؛ هم بدتر از آن، كشاندن اختلاف ميان مردم مضر است. اين را من به مسئولين، به رؤساى محترم هشدار ميدهم. من از رؤساى قوا حمايت كردم، باز هم حمايت ميكنم - مسئولند، بايد كمكشان كرد - اما به آنها هشدار ميدهم، مراقب باشند. نه اينكه اين نامهنگارىها خيلى مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنويسند؛ كار خودشان را بكنند، اختلافات را به ميان مردم نكشانند، چيزهاى جزئى را مايهى جنجال و هياهو و استفادهى تبليغاتى دشمن و خوراك تبليغاتى راديوهاى بيگانه و تلويزيونهاى بيگانه نكنند، صد تا نامه بنويسند؛ نامه اهميتى ندارد. مهم اين است كه همهى ما بدانيم مسئوليتى داريم، همهى ما بدانيم موقعيت حساسى داريم"
به وضوح در بیانات معظم له مشخص است که مخاطب ایشان نه تنها سران قوا که همه مسئولین نظام است؛ مخاطبانی که باید در این راستا و در این موقعیت حساس تمام کوشش خود را به کار بسته و لحظه ای از آن غفلت نکنند.
آخرین مطالب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■دیدار مسئولان قضایی سرپلذهاب با امام جمعه؛ آغاز هفته قوه قضاییه با تأکید بر عدالت و خدمت
پربازدیدترین ها
- ■طنین «روله لای لای، علی لای لای» در سرپلذهاب؛ اشک و عشق مادران حسینی در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره)
- ■همنوایی مادران سرپلذهاب با نالههای رباب(س)؛ اجتماع باشکوه شیرخوارگان حسینی در حرم احمد بن اسحاق(ع)
- ■پنجم محرم؛ طنین «یا حسین(ع)» در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■امام جمعه موقت سرپلذهاب: ملت ایران با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت، از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد
- ■حضور پرشور مردم سرپلذهاب در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه
- ■فرمانده تیپ ۷۱ ابوذر در یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان: ملت ایران هرگز در برابر زورگویان سر فرود نخواهد آورد
- ■بازدید سرزده دادستان و تعزیرات از جایگاههای سوخت سرپلذهاب؛ برخورد قاطع با متخلفان
- ■گهوارههای حسینی به حرکت درآمدند؛ حماسه مادران سرپلذهاب در سوگ ششماهه کربلا
- ■سرپلذهاب میزبان یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان؛ تجدید میثاق با راه شهیدان مقاومت
- ■تعریض محور زرینجوب به گلمکبود با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.
- ■شب پنجم محرم به نام حضرت زهیر(ع)؛ نوای «لبیک یا حسین(ع)» در مسجد صاحبالزمان(عج) سرپلذهاب طنینانداز شد
- ■بازگشایی رسمی مرز تیلهکو ۱۵ تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه انجام میشود.
- ■اجرای ۳۶۱ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سرپلذهاب با پرداخت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات
- ■شب حضرت قاسم(ع) در سرپلذهاب؛ تجدید میثاق نوجوانان حسینی با مکتب عاشورا
- ■مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره): محرم، میدان بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم است
- ■مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت لثارات الحسین(ع)
- ■بیشترین آسفالت راههای استان در سرپلذهاب اجرا شده است/ بازدید فرماندار از سه قطعه پروژه راهسازی شهرستان
- ■امام جمعه سرپلذهاب: سوگواره «احلی من العسل» الگوی تربیتی نوجوانان در مکتب عاشورا است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین خدمات دستگاه عدالت است
- ■سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان حسینی در حرم احمدبن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
مرور دستورات ولی امر مسلمین مبنی نکشاندن اختلافات معمولی به رسانه ها وظیفه مسئولین استانی در برابر بیانات رهبر انقلاب چیست؟/ آیا نکشیدن اختلافات جزئی به رسانه ها فقط وظیفه سران قواست؟
یک مشاجره لفظی بین دو مسئول آن هم در حد و حدود مسئولین استانی موضوعی است که شاید رخ دادن آن بسیار امری محتمل و عادی باشد اما آیا کشیدن این بحث های معمولی به رسانه ها آن هم درست پس از تذکرات صریح حضرت آقا یک غفلت از مصالح مهم تر و مورد تأکید معظم له نیست؟
روز گذشته در حالی سیل خبر گلایه های نمایندگان محترم استان و نارضایتی آنها از استاندار کرمانشاه به دلیل دعوت نشدن آنها به جلسه با وزیر اقتصاد در برخی خبرگزاری ها و بعد هم وبلاگ ها منتشر شد که زمان زیادی از توصیه صریح مقام معظم رهبری مبنی بر رسانه ای نکردن اختلافات جزئی و معمولی در میان مسئولین نگذشته است.
انتظاری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت مانند همیشه پررنگ تر از سایرین است.
توقعی که پس از نشان دادن ولایت مداری مجلس در برابر توصیه مشفقانه رهبر انقلاب مبنی بر ادامه نیافتن طرح سوال رئیس جمهور, بیشتر هم شده است.
صرف نظر از اینکه دنبال مقصر بود و کنجکاوی کرد که مقصر ماجرای دیروز چه کسی است و آیا مدیران دولتی استان در مواجهه با حقوق نمایندگان مردم مقصرند یا خیر، باید دید راه رو به رو شدن بایک اختلاف نظر و دلخوری میان دو یا چند مسئول استانی این حجم مصاحبه و رسانه ای کردن آن است؟ یا دنبال راه حل اصلی مشکل گشتن و برطرف کردن آن؟
آیا تنها راه حل مشکل تحت فشار نهادن طرف مقابل در رسانه ها و درواقع کشیدن یک اختلاف معمولی بین مردم است؟ یا پیگیری به اصطلاح دیپلماتیک برای حل ریشه ای آن؟
بی انصافی است که پس از هفته بسیج و ایام سوگواری سالار شهیدان و رقم خوردن پیروزی بزرگ مردم غزه که فضای همدلی و وحدت را بیش از پیس در میان مردم تازه و با طراوت کرده است با اشتباه یک یا چند مسئول استان که باید در اصل در رسیدن به قافله شتابان ملت از هم پیشی بگیرند، بخواهیم این فضا را حتی اندکی غبار آلود کنیم.
آیا راه برخورد با یک اشتباه و یا اختلاف نظر با یک مسئول استان آن هم توسط نمایندگان استان مصاحبه های پیاپی و حتی تحمل نکردن آن برای کمترین مدت پس از بروز آن است؟ و آیا تنها ابزار یک نماینده در چنین مواقعی مصاحبه و رسانه است؟؟
بدون تردید لحظه ای درنگ روی مصالح اصلی نظام و انقلاب و مصالح ملت بزرگ ایران پاسخ را مشخص می کند.
عجیب است که برخی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان نیز به این مسئله دامن زده و بدون در نظر گرفتن آنچه که گفته شد سر خط اخبار خود را به چنین مباحثی اختصاص می دهند.
بدون تردید تفقدی به بیانات ولی امر مسلمین در این باب در اجتماع دانش آموزان و دانشجویان و در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی (91/8/10) راه گشا خواهد بود:
"يكى از راهها، ايجاد وحدت است. اختلافات مضر است. هم اختلافات بين مسئولين مضر است؛ هم بدتر از آن، كشاندن اختلاف ميان مردم مضر است. اين را من به مسئولين، به رؤساى محترم هشدار ميدهم. من از رؤساى قوا حمايت كردم، باز هم حمايت ميكنم - مسئولند، بايد كمكشان كرد - اما به آنها هشدار ميدهم، مراقب باشند. نه اينكه اين نامهنگارىها خيلى مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنويسند؛ كار خودشان را بكنند، اختلافات را به ميان مردم نكشانند، چيزهاى جزئى را مايهى جنجال و هياهو و استفادهى تبليغاتى دشمن و خوراك تبليغاتى راديوهاى بيگانه و تلويزيونهاى بيگانه نكنند، صد تا نامه بنويسند؛ نامه اهميتى ندارد. مهم اين است كه همهى ما بدانيم مسئوليتى داريم، همهى ما بدانيم موقعيت حساسى داريم"
به وضوح در بیانات معظم له مشخص است که مخاطب ایشان نه تنها سران قوا که همه مسئولین نظام است؛ مخاطبانی که باید در این راستا و در این موقعیت حساس تمام کوشش خود را به کار بسته و لحظه ای از آن غفلت نکنند.
روز گذشته در حالی سیل خبر گلایه های نمایندگان محترم استان و نارضایتی آنها از استاندار کرمانشاه به دلیل دعوت نشدن آنها به جلسه با وزیر اقتصاد در برخی خبرگزاری ها و بعد هم وبلاگ ها منتشر شد که زمان زیادی از توصیه صریح مقام معظم رهبری مبنی بر رسانه ای نکردن اختلافات جزئی و معمولی در میان مسئولین نگذشته است.
انتظاری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت مانند همیشه پررنگ تر از سایرین است.
توقعی که پس از نشان دادن ولایت مداری مجلس در برابر توصیه مشفقانه رهبر انقلاب مبنی بر ادامه نیافتن طرح سوال رئیس جمهور, بیشتر هم شده است.
صرف نظر از اینکه دنبال مقصر بود و کنجکاوی کرد که مقصر ماجرای دیروز چه کسی است و آیا مدیران دولتی استان در مواجهه با حقوق نمایندگان مردم مقصرند یا خیر، باید دید راه رو به رو شدن بایک اختلاف نظر و دلخوری میان دو یا چند مسئول استانی این حجم مصاحبه و رسانه ای کردن آن است؟ یا دنبال راه حل اصلی مشکل گشتن و برطرف کردن آن؟
آیا تنها راه حل مشکل تحت فشار نهادن طرف مقابل در رسانه ها و درواقع کشیدن یک اختلاف معمولی بین مردم است؟ یا پیگیری به اصطلاح دیپلماتیک برای حل ریشه ای آن؟
بی انصافی است که پس از هفته بسیج و ایام سوگواری سالار شهیدان و رقم خوردن پیروزی بزرگ مردم غزه که فضای همدلی و وحدت را بیش از پیس در میان مردم تازه و با طراوت کرده است با اشتباه یک یا چند مسئول استان که باید در اصل در رسیدن به قافله شتابان ملت از هم پیشی بگیرند، بخواهیم این فضا را حتی اندکی غبار آلود کنیم.
آیا راه برخورد با یک اشتباه و یا اختلاف نظر با یک مسئول استان آن هم توسط نمایندگان استان مصاحبه های پیاپی و حتی تحمل نکردن آن برای کمترین مدت پس از بروز آن است؟ و آیا تنها ابزار یک نماینده در چنین مواقعی مصاحبه و رسانه است؟؟
بدون تردید لحظه ای درنگ روی مصالح اصلی نظام و انقلاب و مصالح ملت بزرگ ایران پاسخ را مشخص می کند.
عجیب است که برخی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان نیز به این مسئله دامن زده و بدون در نظر گرفتن آنچه که گفته شد سر خط اخبار خود را به چنین مباحثی اختصاص می دهند.
بدون تردید تفقدی به بیانات ولی امر مسلمین در این باب در اجتماع دانش آموزان و دانشجویان و در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی (91/8/10) راه گشا خواهد بود:
"يكى از راهها، ايجاد وحدت است. اختلافات مضر است. هم اختلافات بين مسئولين مضر است؛ هم بدتر از آن، كشاندن اختلاف ميان مردم مضر است. اين را من به مسئولين، به رؤساى محترم هشدار ميدهم. من از رؤساى قوا حمايت كردم، باز هم حمايت ميكنم - مسئولند، بايد كمكشان كرد - اما به آنها هشدار ميدهم، مراقب باشند. نه اينكه اين نامهنگارىها خيلى مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنويسند؛ كار خودشان را بكنند، اختلافات را به ميان مردم نكشانند، چيزهاى جزئى را مايهى جنجال و هياهو و استفادهى تبليغاتى دشمن و خوراك تبليغاتى راديوهاى بيگانه و تلويزيونهاى بيگانه نكنند، صد تا نامه بنويسند؛ نامه اهميتى ندارد. مهم اين است كه همهى ما بدانيم مسئوليتى داريم، همهى ما بدانيم موقعيت حساسى داريم"
به وضوح در بیانات معظم له مشخص است که مخاطب ایشان نه تنها سران قوا که همه مسئولین نظام است؛ مخاطبانی که باید در این راستا و در این موقعیت حساس تمام کوشش خود را به کار بسته و لحظه ای از آن غفلت نکنند.