آخرین مطالب
- ■بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از بیمارستان شهدای شهرستان
- ■کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور انتظاری ماهیگیری در شهرستان
- ■تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور / پایینترین نرخ مالیات بر دخانیات در ایران
- ■رگبار باران در برخی نقاط کشور
- ■المیادین: آمریکا نگران تقویت روابط ایران - پاکستان است
- ■اعتراضات دانشجویی نشانگر بحران سیاسی آمریکاست
- ■نتانیاهو شدیدا نگران صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه بینالمللی کیفری است
- ■سفر معاون وزیر خارجه به عربستان
- ■استادان دانشگاهها به جمع دانشجویان معترض به جنگ غزه پیوستند
- ■رویترز: مقامات آمریکایی به نقض قوانین بینالمللی از سوی اسرائیل در غزه اذعان دارند
پربازدیدترین ها
- ■رقابت بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر داوطلب کنکور سراسری در شهرستان
- ■بازدید مسئولین از کارگاه تولیدی عسلطبیعی در شهرستان
- ■بازدید مسئولین سرپلذهاب از حوزههای امتحانی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان
- ■مقدمات آغاز راهیان نور در بازیدراز فراهم است
- ■آمادگی کامل هلالاحمر برای پوشش مراسمات گرامیداشت سالروز عملیات بازیدراز
- ■حجاب ضامن بقای بسیاری از ارزشهای دینی و تمدنی است
- ■استفاده ایرباس از تیتانیوم ممنوعه
- ■برگزاری نشست هماندیشی دهیاران روستاهای سرپلذهاب
- ■قیمت نفت با کاهش ذخایر آمریکا صعودی شد
- ■همه سیاستهای ترامپ به نفع نفت آمریکا نیست
- ■شوخی داریم، بیاحترامی نه!
- ■بازگشت 2رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت در سرپلذهاب
- ■توصیههایی برای بهبود عملکرد پیامرسانهای بومی
- ■بیتکوین آماده شد
- ■بانکهای چینی در معرض تحریم
- ■مهمترین اخبار اجتماعی جهان در هفته گذشته
- ■سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
- ■معوقات بانکی مشکل سرپلذهابیها برای دریافت تسهیلات بانکی
- ■تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استانها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
- ■سفر یکروزه رییس سازمان مدیریت بحران کشور به شهرستان سرپل ذهاب
برند سازی رسانه های ضدانقلاب و بیگانه از هاشمی و جلیلی
پس از اعلام عدم احراز صلاحیت هاشمی که برای افراد زیادی که بر روی او حساب باز کرده بودند، غیر منتظره بود، رسانه های بیگانه که به موازات ثبت نام جلیلی برندسازی از او را آغاز کرده بودند، به فعالیت های خود شدت بخشیدند.
از هنگامی که تجارت و بازرگانی شکل گرفت، نام ها در آن نقش تعیین کننده ای داشته اند. نام سرزمین، شهر، تولید کننده، زمین کشاورزی، باغ و نظیر این ها مؤید کیفیت یا نقصان کالاهای مختلف اعم از مواد خوراکی، پوشاک، جواهرات، فلزات و … بود؛ بدین ترتیب بود که در طول قرن ها، مارک، برند، لوگو، آرم و کلماتی از این دست به کلیدی ترین واژه های حوزه داد و ستد تبدیل شدند.
البته نام های ادوار گذشته و دوران معاصر در مواردی با یکدیگر تفاوت دارند، در قدیم کالا به اعتبار نام شخص تولید کننده و یا سرزمینی که در آن تولید شده بود، به فروش می رسید اما امروز کالا و خدمات به نام کمپانی و شرکتی به فروش می رسد که ممکن است حتی هیچ دستی در تولید اولیه آن نداشته باشد. از طرف دیگر در گذشته برجستگی یک نام در بازار نتیجه تبلیغ دهان به دهان افراد و نشان از رضایت مصرف کننده نهایی بود اما در دوران معاصر نام ها اعتبار خود را از رسانه ها می گیرند.
این رسانه ها هستند که یک کالا و خدمات را به جایگاه نخست بازار می رسانند و یا آن را در بدترین موقعیت قرار می دهند، به نوعی می توان گفت که امروز حیات و مرگ نام ها در دست رسانه ها بوده و رابطه مستقیم با نحوه ارتباط آن ها با رسانه ها دارد. در گذشته کالا از تولید کننده خود اعتبار می گرفت که اعتباری راست و موثق بود اما امروز این رسانه ها هستند که جایگاه کالا و خدمات را در بازار تعیین و برای آن ها اعتبار ایجاد می کنند.