به گزارش بازی دراز، فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به منظور پایین بودن سطح کیفیت خدمات ارتباطی و اینترنت و حجم نارضایتی مردم باید تلاش مضاعف جهت رسیدن به سطح مطلوب وجلب رضایتمندی مشترکین در برخی نقاط کشور به کار گرفته شود.
وی با انتقاد از سرعت اینترنت در برخی مناطق کشور افزود: مقوله کیفیت در ارایه خدمات یک شاخص جدی است بنابراین باید با توجه به نیاز روزمره مردم ایجاد تسهیلات و ارتقاء کیفیت خدمات اینترنت در اولویت قرار گیرد.
نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پایان زودهنگام حجم بسته های اینترنتی تلفن همراه و عدم شفافیت سازی در نحوه محاسبه مصرف بسته های اینترنت خریداری شده یکی از موضوعاتی است که توسط مشترکان اپراتورهای تلفن همراه مطرح می شود و اغلب مردم از آن گله مند هستند.
تجری تصریح کرد: با توجه به اینکه درسال های گذشته پیشرفت های خوبی در زمینه ارائه خدمات اینترنت و تلفن همراه بوده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه قیمت مناسب خدمات اینترنت به توسعه اقتصاد کشور کمک می کند لذا در تجارت و ارائه خدمات باید فضای رقابتی سالمی وجود داشته باشد و نظارت های لازم برای جلوگیری از سوء استفاده اعمال شود که این موضوع در خصوص خدمات اینترنت و تلفن همراه نیز وجود دارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر دستگاه های نظارتی باید اقدامات لازم را در زمینه رسیدگی به شکایت های مردم درباره کیفیت و قیمت خدمات اینترنت انجام دهند و اپراتورهای تلفن همراه نیز پاسخگوی مشتریان باشند.