در آستانه هفته قوه قضاییه، جمعی از مسئولان قضایی شهرستان سرپلذهاب شامل رئیس دادگستری، دادستان، قضات و پرسنل این مجموعه با حجتالاسلام سید محمدعلی ساداتی امام جمعه شهرستان دیدار کردند. در این نشست، بر تعامل سازنده میان دستگاه قضایی و نهادهای فرهنگی و دینی در جهت گسترش عدالت، امنیت اجتماعی و خدمترسانی مطلوب به مردم تأکید شد.