ميرجواد سليماني قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: اين وانت بر روي پلاتفرم 405 و با هدف نوآوري و تامين نياز بازار طراحي و توليد شده است.
وي برخورداري از موتور او. اچ. وي.جي. 2،استاندارد يورو 4 و نصب مخازن گاز در كف را از جمله ويژگي هاي اين وانت اعلام كرد و افزود: اين ويژگي موجب مي شود فضاي بزرگتري براي بار اختصاص يابد.
سليماني اظهار داشت: دو مخزن 35 ليتري گاز در اين خودرو نصب شده كه از طريق دريچه اي از كف اتاق بار در دسترس راننده است.
قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو رفع كاستي هاي وانت باردو را از جمله اولويت هاي ايران خودرو در عرضه وانت جديد بيان كرد و گفت: اين محصول، در بخش كابين بار بزرگتر بوده و داراي امكانات داخلي مانند ايربگ، كولر و سيستم هاي جديد مانند اي. بي. اس. است. وي ادامه داد: براي تامين استاندارد يورو 4 نيز تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري بر روي اي. ام. اس. و كاتاليست خودرو ايجاد شده است. سليماني ؛ طراحي وانت در ايران را کاملا جديد و اختلاف فني و تكنيكي از لحاظ طراحي محصول بين وانت پي. يو. وان. با وانت باردو را عمده دانست و گفت: اين محصول در دو نوع بنزيني و پايه گاز سوز با گنجايش بار 700 و 600 كيلوگرم توليد مي شود.
چرخ هاي اين وانت نيز براساس گنجايش بار طراحي شده و با چرخ سواري متفاوت است.
قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو اظهار داشت : بيشترين تغييرات اين محصول نسبت به خودروي پايه در حوزه قطعات پرسي بدنه است كه به صورت كامل با تلاش سازندگان داخلي انجام شده است.
وي افزود: اتاق بار اين وانت با پيچ به شاسي وصل شده كه با توجه به نياز مشتري قابل تغيير است.
سليماني افزود: قالبهاي بدنه در شركتهاي قالبهاي صنعتي و قالبهاي پيشرفته ايران خودرو و جيگها در شرکت تام ايران خودرو طراحي شده و در دست ساخت است كه بر اساس برنامه زمانبندي تا آبان 70 درصد اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.
همچنين برخي از قطعات مانند كف اتاق بار و رکاب نيز در مرحله ريختهگري قرار دارد.
سليماني از تجهيز خط مونتاژ سايت ايران خودرو تبريز براي توليد وانت پي.يو.وان خبر داد و گفت: قطعات اصلي بدنه پس از مونتاژ در خط بدنه شش و رنگ آميزي در سالن رنگ شماره يك، براي مونتاژ نهايي به ايران خودرو تبريز ارسال خواهد شد. وي افزود: به منظور كاهش هزينههاي توليد، ازمجموعههاي قطعات بدنه توليد شده در ساير خطوط مانند بدنه سازي دو و چهار و همچنين شركت همگام نيز استفاده خواهد شد.
يک نمونه وانت پي يو وان ساخته شده و آزمون هاي مهندسي بر روي عملكرد سيستم هاي مختلف آن درحال انجام است.
آخرین مطالب
- ■انتخاب رئیس جدید جبهه تحولخواهان انقلابی
- ■بررسی علت انفجار دانشگاه تهران توسط نهادهای تخصصی مرتبط
- ■قانون ۸ ساله هوای پاک هیچ بودجهای ندارد
- ■اسرار زامبی شدن اقتصاد اسرائیل
- ■اصلاحات؛ طیف همیشه طلبکار
- ■دستیار ترامپ: نفت ونزوئلا متعلق به آمریکاست
- ■آیا بارورسازی ابرها تاثیری در بارندگی دارد؟
- ■هدیه آسمان آذر به ایران به اندازه مصرف آب ۶۰۰ میلیون نفر
- ■حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان
- ■حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان
پربازدیدترین ها
- ■جانبازان ۷۰ درصد در سرپلذهاب تجلیل شدند
- ■راهاندازی بازارچه مرزی تیلهکو در اولویت
- ■از قهرمانان ووشو دانشجویان کشور، محمدحسین عظیمیراد و محمدرسول عسکری، استقبال شد
- ■کشتهسازی رسانهای؛ سناریوی تکراری ایران اینترنشنال
- ■قدم به قدم با قویترین سامانه برفی در ۱۰ روز آینده +نقشه
- ■بازدید میدانی بخشدار دشتذهاب از محل شکستگی خط انتقال آب روستای تپه دارابخان
- ■جمعآوری دکههای غیرمجاز و ساماندهی معابر در سرپلذهاب
- ■آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس سرپلذهاب به روایت تصویر
- ■چشم تهران به پاسکاری دولتی برای ساخت ورزشگاه خشک شد
- ■فقه روز | برگزاری مراسم ازدواج در ایام قمر در عقرب
- ■فرماندهان زنده در دل غزه؛ فهرستی که اسرائیل نتوانسته حذف کند
- ■ضعف زیرساختها حلقه مفقوده گردشگری کرمانشاه
- ■راهکار آقای معاون وزیر برای رفع مشکلات نهاده دامی
- ■حداقل در میان خودتان یکی را قبول داشته باشید
- ■جلسه بررسی و رفع مشکل صدور سند املاک شهرک مشاغل به ریاست دادستان سرپلذهاب
- ■فریاد خشم فرانسویها علیه سیاستهای ترامپ
- ■قیمت مکالمه و پیامک همراه افزایش یافت
- ■گروسی: بازرسیها در ایران محدود است
- ■فارس من| نفسهای دخترم فدای دود سیاه تهران شد
- ■علت گرانی برنج در جنوب تهران پیدا شد
وانت جديد ايران خودرو در راه توليد+عکس
ميرجواد سليماني قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: اين وانت بر روي پلاتفرم 405 و با هدف نوآوري و تامين نياز بازار طراحي و توليد شده است.
وي برخورداري از موتور او. اچ. وي.جي. 2،استاندارد يورو 4 و نصب مخازن گاز در كف را از جمله ويژگي هاي اين وانت اعلام كرد و افزود: اين ويژگي موجب مي شود فضاي بزرگتري براي بار اختصاص يابد.
سليماني اظهار داشت: دو مخزن 35 ليتري گاز در اين خودرو نصب شده كه از طريق دريچه اي از كف اتاق بار در دسترس راننده است.
قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو رفع كاستي هاي وانت باردو را از جمله اولويت هاي ايران خودرو در عرضه وانت جديد بيان كرد و گفت: اين محصول، در بخش كابين بار بزرگتر بوده و داراي امكانات داخلي مانند ايربگ، كولر و سيستم هاي جديد مانند اي. بي. اس. است. وي ادامه داد: براي تامين استاندارد يورو 4 نيز تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري بر روي اي. ام. اس. و كاتاليست خودرو ايجاد شده است. سليماني ؛ طراحي وانت در ايران را کاملا جديد و اختلاف فني و تكنيكي از لحاظ طراحي محصول بين وانت پي. يو. وان. با وانت باردو را عمده دانست و گفت: اين محصول در دو نوع بنزيني و پايه گاز سوز با گنجايش بار 700 و 600 كيلوگرم توليد مي شود.
چرخ هاي اين وانت نيز براساس گنجايش بار طراحي شده و با چرخ سواري متفاوت است.
قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو اظهار داشت : بيشترين تغييرات اين محصول نسبت به خودروي پايه در حوزه قطعات پرسي بدنه است كه به صورت كامل با تلاش سازندگان داخلي انجام شده است.
وي افزود: اتاق بار اين وانت با پيچ به شاسي وصل شده كه با توجه به نياز مشتري قابل تغيير است.
سليماني افزود: قالبهاي بدنه در شركتهاي قالبهاي صنعتي و قالبهاي پيشرفته ايران خودرو و جيگها در شرکت تام ايران خودرو طراحي شده و در دست ساخت است كه بر اساس برنامه زمانبندي تا آبان 70 درصد اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.
همچنين برخي از قطعات مانند كف اتاق بار و رکاب نيز در مرحله ريختهگري قرار دارد.
سليماني از تجهيز خط مونتاژ سايت ايران خودرو تبريز براي توليد وانت پي.يو.وان خبر داد و گفت: قطعات اصلي بدنه پس از مونتاژ در خط بدنه شش و رنگ آميزي در سالن رنگ شماره يك، براي مونتاژ نهايي به ايران خودرو تبريز ارسال خواهد شد. وي افزود: به منظور كاهش هزينههاي توليد، ازمجموعههاي قطعات بدنه توليد شده در ساير خطوط مانند بدنه سازي دو و چهار و همچنين شركت همگام نيز استفاده خواهد شد.
يک نمونه وانت پي يو وان ساخته شده و آزمون هاي مهندسي بر روي عملكرد سيستم هاي مختلف آن درحال انجام است.