وی افزود:این موضوع باید از طریق بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیری شود که آیا بازی هایی که در زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود هم ذیل همین قانون است یا نه اما سوای موارد حقوقی و قانونی فکر می کنم بحث تبلیغات با توجه به مقوله میزبانی و ارزش ها و ضد ارزش هایی که در کشور میزبان وجود دارد،می تواند مورد نظر جدی برگزار کنندگان مسابقات قرار بگیرد.این مساله با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل بوریرام در مقیاس وسیع رسانه ای انعکاس داشته است اهمیت بیشتری پیدا می کند.
از سوی دیگر،محمد رضا کسرایی،مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ که به عنوان هماهنگ کننده در بازی رفت دو تیم استقلال و بوریرام فعالیت کرده است در این باره به اوج گفت:کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دو ماه قبل از شروع این بازیها لباس تیم های شرکت کننده را دریافت می کند.بر اساس قوانین موجود هر تیمی فقط و تنها فقط یک بار می تواند اسپانسرهای روی پیراهنش را تغییر بدهد.
وی افزود:در گذشته این سابقه وجود داشته است که تبلیغات دور زمین بر اساس شئونات و ارزش های میزبان تغییر کرده اند اما در بحث پیراهن کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیر نهایی است.
آخرین مطالب
- ■شکر نعمت الهی، حمایت از دولت و انتقال ارزشهای شهدا به نسل جوان وظیفهای همگانی است
- ■دعای ندبه در حرم مطهر احمد بن اسحاق قمی؛ تجلی اشک و انتظار عاشقان اهل بیت
- ■اختصاص ۵۲ میلیارد تومان برای آسفالت راههای روستایی بخش دشت ذهاب
- ■تأکید معاون سیاسی فرمانداری سرپلذهاب بر همکاری همهجانبه در مبارزه با مواد مخدر
- ■بازدید فرماندار سرپلذهاب از پروژه آسفالت روستای برخ و باران
- ■تلاش کارگران برای بهسازی کوچهها و خیابانهای سرپل ذهاب
- ■انتخاب رئیس جدید جبهه تحولخواهان انقلابی
- ■بررسی علت انفجار دانشگاه تهران توسط نهادهای تخصصی مرتبط
- ■قانون ۸ ساله هوای پاک هیچ بودجهای ندارد
- ■اسرار زامبی شدن اقتصاد اسرائیل
پربازدیدترین ها
- ■آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس سرپلذهاب به روایت تصویر
- ■نشست تخصصی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با روحانیون سرپل ذهاب برگزار شد.
- ■حمایت علمی و مالی، مسیر اصلی ارتقای زندگی مددجویان سرپلذهاب است
- ■حمایت از خانوادههای بهزیستی و ایثارگران یک وظیفه ملی و فوری است
- ■نشست تخصصی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با روحانیون سرپلذهاب برگزار شد
- ■نشست صمیمی با مددجویان بهزیستی در راستای حل مشکلات مددجویان در سرپلذهاب برگزار شد
- ■بازدید میدانی بخشدار دشتذهاب از محل شکستگی خط انتقال آب روستای تپه دارابخان
- ■جمعآوری دکههای غیرمجاز و ساماندهی معابر در سرپلذهاب
- ■نشست تخصصی نماینده مردم سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی با جمعی از روحانیون این شهرستان برگزار شد.
- ■اعزام کاروان راهیان نور دانشآموزی سرپلذهاب به مناطق عملیاتی غرب کشور
- ■آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی سرپلذهاب
- ■پرداخت کالابرگ دهکهای ۳ تا ۷ از هفته آینده
- ■عراقچی تشریح کرد: پروژههای فروش نفت و گاز و سوآپ گاز با روسیه
- ■ملاقات تاج با رئیس فیفا برای حل تنش بازی ایران-مصر
- ■ساعت کاری بانکها از اول دی تغییر میکند
- ■تهران برفی و بارانی میشود
- ■سردار فدوی: مسائل کشور فقط به دست خودمان حل میشود
- ■راز روشن ماندن چراغ علم ایران از نگاه شهید طهرانچی
- ■توسعه متوازن شهرستان و حمایت هدفمند از مرزنشینان در اولویت است / بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه نقشی راهبردی دارد
- ■چراغ هندبال کرمانشاه روشن میماند
تبلیغ عجیب و تاسف بار بوریرام تایلند مقابل استقلال/ عکس
نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا با لوگوی شرکتی که سازنده مشروبات الکلی است در تهران مقابل استقلال بازی کرد
تیم بوریرام چهارشنبه شب در مسابقه دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در برابر استقلال ایران به میدان رفت که لوگوی یک شرکت سازنده مشروبات الکلی به عنوان MAIN SPONSOR(حامی اصلی روی پیراهن)روی پیراهن این تیم نقش بسته بود.
هوشنگ نصیرزاده،کارشناس حقوقی فوتبال درباره این مساله به اوج عنوان کرد:فدراسیون جهانی فوتبال،هرگونه تبلیغ دخانیات و مشروبات الکلی را به دلیل زیانهایی که برای سلامتی انسان دارد ممنوع کرده است.این مساله حتی تا جایی پیش رفت که یوفا در جام ملت های اروپا در سال 2012،استفاده،فروش و تبلیغ دخانیات در ورزشگاههای محل برگزاری یورو در آن سال را ممنوع اعلام کرد.
وی افزود:این موضوع باید از طریق بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیری شود که آیا بازی هایی که در زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود هم ذیل همین قانون است یا نه اما سوای موارد حقوقی و قانونی فکر می کنم بحث تبلیغات با توجه به مقوله میزبانی و ارزش ها و ضد ارزش هایی که در کشور میزبان وجود دارد،می تواند مورد نظر جدی برگزار کنندگان مسابقات قرار بگیرد.این مساله با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل بوریرام در مقیاس وسیع رسانه ای انعکاس داشته است اهمیت بیشتری پیدا می کند.
از سوی دیگر،محمد رضا کسرایی،مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ که به عنوان هماهنگ کننده در بازی رفت دو تیم استقلال و بوریرام فعالیت کرده است در این باره به اوج گفت:کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دو ماه قبل از شروع این بازیها لباس تیم های شرکت کننده را دریافت می کند.بر اساس قوانین موجود هر تیمی فقط و تنها فقط یک بار می تواند اسپانسرهای روی پیراهنش را تغییر بدهد.
وی افزود:در گذشته این سابقه وجود داشته است که تبلیغات دور زمین بر اساس شئونات و ارزش های میزبان تغییر کرده اند اما در بحث پیراهن کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیر نهایی است.
وی افزود:این موضوع باید از طریق بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیری شود که آیا بازی هایی که در زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود هم ذیل همین قانون است یا نه اما سوای موارد حقوقی و قانونی فکر می کنم بحث تبلیغات با توجه به مقوله میزبانی و ارزش ها و ضد ارزش هایی که در کشور میزبان وجود دارد،می تواند مورد نظر جدی برگزار کنندگان مسابقات قرار بگیرد.این مساله با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل بوریرام در مقیاس وسیع رسانه ای انعکاس داشته است اهمیت بیشتری پیدا می کند.
از سوی دیگر،محمد رضا کسرایی،مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ که به عنوان هماهنگ کننده در بازی رفت دو تیم استقلال و بوریرام فعالیت کرده است در این باره به اوج گفت:کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دو ماه قبل از شروع این بازیها لباس تیم های شرکت کننده را دریافت می کند.بر اساس قوانین موجود هر تیمی فقط و تنها فقط یک بار می تواند اسپانسرهای روی پیراهنش را تغییر بدهد.
وی افزود:در گذشته این سابقه وجود داشته است که تبلیغات دور زمین بر اساس شئونات و ارزش های میزبان تغییر کرده اند اما در بحث پیراهن کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیر نهایی است.