این روزها غوغایی است در دل اهل حسین (ع)؛ همه نوکرها مشغولند؛ از مداح و شاعر بگیر تا آشپز و کفش جفت کن؛ هر کسی که دل بسته به رشتههای ریش ریش کتیبههای باز این چه شورش است، عجیب با استرس میگذراند این چند روز را.
اما انگار به لطف شیر پاک مادر، ناف ما را با مقابله با یزید و یزیدی صفت بریدهاند.
چقدر ابله و کودن هستند این یزیدهای زمان ما؛ سال ۸۸ را فراموش کردند که چطور ترمزشان را با فریاد لبیک یا حسین کشیدیم در ظهر عاشورا؛ حالا که دیگر تعطیل هستند از نظر حمایتهای عدهای خس و خاشاک باز محرم آمدهاند با تمام توان و به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.
ما همانقدر که به فرموده اماممان خامنهای عزیز، توهین به مقدسات اهل سنت را حرام میدانیم همان قدر نیز شعار مرگ بر آمریکا را واجب میدانیم.
برادری ما با عزیزان سنی مذهب به دلیل وحدت است؛ وحدت در برابر آمریکا؛ برای همین است که شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است؛ حالا به ما میگویند به مقدسات اهل ستیز و جنایت توهین نکنید چون میخواهیم با آنها تعامل داشته باشیم! تعامل و همکاری برای چه؟ تعامل با آمریکا در برابر چه کشوری؟ و در برابر چه هدفی؟
اگر عباس بن خوبیها، امان نامه شمر را قبول میکرد ما نیز قبول میکردیم این تعامل دو سر باخت را؛ تازه شمر با آن همه خباثتش به رسم هم قبیله بودن وارد میدان شد و با تبلیغات رسانهای خواستار مذاکره شد با آقایم عباس و او نیز شرمسار از این درخواست سیاه به مولایش نگاه کرد و با اذن او در حالی که غضب و خشم خود را فرو خورده بود در برابر شمر قرار گرفت و… دل اهل حرم آسوده گشت از این مذاکره و عباس پروتکل الحاقی را نپذیرفت.
قصد روضه نویسی ندارم چون در حد من نیست که از اضطرابهای خانم زینب بنویسم؛ حالا ما نه تنها هم قبیله نیستیم بلکه از دو نژاد متفاوتیم؛ ما اهل حسین آبادیم و آنها اهل جهنم درهای به نام ظلم آباد. هر چند بعضی از آنهایی که دوان دوان به پیش اماممان میروند و اذن مذاکره میگیرند نه خشمی دارند و نه غضبی و نه به فکر دل اهل حرم هستند و با جان کری هر دو خندان عکس یادگاری میگیرند؛ اما ما غلامان گوش به فرمان حسین بن علی زمان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد عاشورا تکرار شود.
مگر میشود ما ذکر «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذاریم؟ دوران تقیه شیعه چند صد سالی است تمام شده؛ دورانی آمده که منصور دوانقی زمان حرفهایش را با منویات رهبر ما سید علی خامنهای مستند میکند در نطق سازمان ملل.
با لابی گری و… بیلبوردهای صداقت آمریکایی را پایین کشیدند در معابر شهر تهران؛ اما فراموش کردهاند که نامشان ثبت خواهد شد در کنار بیعت کنندگان با مسلم؛ مگر از توابین شوند.
قرار است مجاهدین اسلام جدا از شرکت در مراسم هیئت عبدالله بن الحسن علیه السلام که به لطف ابی عبدالله دوسالیست زیر بیرقش سینه میزنیم، مراسمی ویژه نوجوانان در یکی از مدارس باز هم به لطف بابای آزاد شدگان برگزار کند.
میخواهیم در طرح تبلیغاتی این مراسم هم به بحرین بپردازیم و هم دهم محرم سال ۶۱؛ نقطه مقابل این دو مقدس، آمریکاست؛ پس در کنار این عاشورا ها کار خواهیم کرد «مرگ بر آمریکا» را.
ویژگی این محرمی که در پیش داریم این است که با عاشورایی دیگر آغاز میشود؛ عاشورایی به نام سیزده آبان؛ اگر خوب بیاندیشیم به خوبی درک خواهیم کرد که بیدلیل نیست یوم اللههای ما گره خورده به عاشورا؛ آن از ۹ دی و این هم ۱۳ آبان.
آخرین مطالب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■دیدار مسئولان قضایی سرپلذهاب با امام جمعه؛ آغاز هفته قوه قضاییه با تأکید بر عدالت و خدمت
پربازدیدترین ها
- ■طنین «روله لای لای، علی لای لای» در سرپلذهاب؛ اشک و عشق مادران حسینی در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره)
- ■همنوایی مادران سرپلذهاب با نالههای رباب(س)؛ اجتماع باشکوه شیرخوارگان حسینی در حرم احمد بن اسحاق(ع)
- ■پنجم محرم؛ طنین «یا حسین(ع)» در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■امام جمعه موقت سرپلذهاب: ملت ایران با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت، از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد
- ■حضور پرشور مردم سرپلذهاب در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه
- ■فرمانده تیپ ۷۱ ابوذر در یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان: ملت ایران هرگز در برابر زورگویان سر فرود نخواهد آورد
- ■بازدید سرزده دادستان و تعزیرات از جایگاههای سوخت سرپلذهاب؛ برخورد قاطع با متخلفان
- ■گهوارههای حسینی به حرکت درآمدند؛ حماسه مادران سرپلذهاب در سوگ ششماهه کربلا
- ■سرپلذهاب میزبان یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان؛ تجدید میثاق با راه شهیدان مقاومت
- ■تعریض محور زرینجوب به گلمکبود با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.
- ■شب پنجم محرم به نام حضرت زهیر(ع)؛ نوای «لبیک یا حسین(ع)» در مسجد صاحبالزمان(عج) سرپلذهاب طنینانداز شد
- ■بازگشایی رسمی مرز تیلهکو ۱۵ تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه انجام میشود.
- ■اجرای ۳۶۱ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سرپلذهاب با پرداخت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات
- ■شب حضرت قاسم(ع) در سرپلذهاب؛ تجدید میثاق نوجوانان حسینی با مکتب عاشورا
- ■مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره): محرم، میدان بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم است
- ■مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت لثارات الحسین(ع)
- ■بیشترین آسفالت راههای استان در سرپلذهاب اجرا شده است/ بازدید فرماندار از سه قطعه پروژه راهسازی شهرستان
- ■امام جمعه سرپلذهاب: سوگواره «احلی من العسل» الگوی تربیتی نوجوانان در مکتب عاشورا است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین خدمات دستگاه عدالت است
- ■سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان حسینی در حرم احمدبن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
۱۳ آبان عاشورا به پا میشود
ویژگی محرمی که در پیش داریم این است که با عاشورایی دیگر آغاز میشود؛ عاشورایی به نام سیزده آبان؛ اگر خوب بیاندیشیم به خوبی درک خواهیم کرد که بیدلیل نیست یوم اللههای ما گره خورده به عاشورا؛ آن از ۹ دی و این هم ۱۳ آبان.
این روزها غوغایی است در دل اهل حسین (ع)؛ همه نوکرها مشغولند؛ از مداح و شاعر بگیر تا آشپز و کفش جفت کن؛ هر کسی که دل بسته به رشتههای ریش ریش کتیبههای باز این چه شورش است، عجیب با استرس میگذراند این چند روز را.
اما انگار به لطف شیر پاک مادر، ناف ما را با مقابله با یزید و یزیدی صفت بریدهاند.
چقدر ابله و کودن هستند این یزیدهای زمان ما؛ سال ۸۸ را فراموش کردند که چطور ترمزشان را با فریاد لبیک یا حسین کشیدیم در ظهر عاشورا؛ حالا که دیگر تعطیل هستند از نظر حمایتهای عدهای خس و خاشاک باز محرم آمدهاند با تمام توان و به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.
ما همانقدر که به فرموده اماممان خامنهای عزیز، توهین به مقدسات اهل سنت را حرام میدانیم همان قدر نیز شعار مرگ بر آمریکا را واجب میدانیم.
برادری ما با عزیزان سنی مذهب به دلیل وحدت است؛ وحدت در برابر آمریکا؛ برای همین است که شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است؛ حالا به ما میگویند به مقدسات اهل ستیز و جنایت توهین نکنید چون میخواهیم با آنها تعامل داشته باشیم! تعامل و همکاری برای چه؟ تعامل با آمریکا در برابر چه کشوری؟ و در برابر چه هدفی؟
اگر عباس بن خوبیها، امان نامه شمر را قبول میکرد ما نیز قبول میکردیم این تعامل دو سر باخت را؛ تازه شمر با آن همه خباثتش به رسم هم قبیله بودن وارد میدان شد و با تبلیغات رسانهای خواستار مذاکره شد با آقایم عباس و او نیز شرمسار از این درخواست سیاه به مولایش نگاه کرد و با اذن او در حالی که غضب و خشم خود را فرو خورده بود در برابر شمر قرار گرفت و… دل اهل حرم آسوده گشت از این مذاکره و عباس پروتکل الحاقی را نپذیرفت.
قصد روضه نویسی ندارم چون در حد من نیست که از اضطرابهای خانم زینب بنویسم؛ حالا ما نه تنها هم قبیله نیستیم بلکه از دو نژاد متفاوتیم؛ ما اهل حسین آبادیم و آنها اهل جهنم درهای به نام ظلم آباد. هر چند بعضی از آنهایی که دوان دوان به پیش اماممان میروند و اذن مذاکره میگیرند نه خشمی دارند و نه غضبی و نه به فکر دل اهل حرم هستند و با جان کری هر دو خندان عکس یادگاری میگیرند؛ اما ما غلامان گوش به فرمان حسین بن علی زمان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد عاشورا تکرار شود.
مگر میشود ما ذکر «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذاریم؟ دوران تقیه شیعه چند صد سالی است تمام شده؛ دورانی آمده که منصور دوانقی زمان حرفهایش را با منویات رهبر ما سید علی خامنهای مستند میکند در نطق سازمان ملل.
با لابی گری و… بیلبوردهای صداقت آمریکایی را پایین کشیدند در معابر شهر تهران؛ اما فراموش کردهاند که نامشان ثبت خواهد شد در کنار بیعت کنندگان با مسلم؛ مگر از توابین شوند.
قرار است مجاهدین اسلام جدا از شرکت در مراسم هیئت عبدالله بن الحسن علیه السلام که به لطف ابی عبدالله دوسالیست زیر بیرقش سینه میزنیم، مراسمی ویژه نوجوانان در یکی از مدارس باز هم به لطف بابای آزاد شدگان برگزار کند.
میخواهیم در طرح تبلیغاتی این مراسم هم به بحرین بپردازیم و هم دهم محرم سال ۶۱؛ نقطه مقابل این دو مقدس، آمریکاست؛ پس در کنار این عاشورا ها کار خواهیم کرد «مرگ بر آمریکا» را.
ویژگی این محرمی که در پیش داریم این است که با عاشورایی دیگر آغاز میشود؛ عاشورایی به نام سیزده آبان؛ اگر خوب بیاندیشیم به خوبی درک خواهیم کرد که بیدلیل نیست یوم اللههای ما گره خورده به عاشورا؛ آن از ۹ دی و این هم ۱۳ آبان.
این روزها غوغایی است در دل اهل حسین (ع)؛ همه نوکرها مشغولند؛ از مداح و شاعر بگیر تا آشپز و کفش جفت کن؛ هر کسی که دل بسته به رشتههای ریش ریش کتیبههای باز این چه شورش است، عجیب با استرس میگذراند این چند روز را.
اما انگار به لطف شیر پاک مادر، ناف ما را با مقابله با یزید و یزیدی صفت بریدهاند.
چقدر ابله و کودن هستند این یزیدهای زمان ما؛ سال ۸۸ را فراموش کردند که چطور ترمزشان را با فریاد لبیک یا حسین کشیدیم در ظهر عاشورا؛ حالا که دیگر تعطیل هستند از نظر حمایتهای عدهای خس و خاشاک باز محرم آمدهاند با تمام توان و به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.
ما همانقدر که به فرموده اماممان خامنهای عزیز، توهین به مقدسات اهل سنت را حرام میدانیم همان قدر نیز شعار مرگ بر آمریکا را واجب میدانیم.
برادری ما با عزیزان سنی مذهب به دلیل وحدت است؛ وحدت در برابر آمریکا؛ برای همین است که شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است؛ حالا به ما میگویند به مقدسات اهل ستیز و جنایت توهین نکنید چون میخواهیم با آنها تعامل داشته باشیم! تعامل و همکاری برای چه؟ تعامل با آمریکا در برابر چه کشوری؟ و در برابر چه هدفی؟
اگر عباس بن خوبیها، امان نامه شمر را قبول میکرد ما نیز قبول میکردیم این تعامل دو سر باخت را؛ تازه شمر با آن همه خباثتش به رسم هم قبیله بودن وارد میدان شد و با تبلیغات رسانهای خواستار مذاکره شد با آقایم عباس و او نیز شرمسار از این درخواست سیاه به مولایش نگاه کرد و با اذن او در حالی که غضب و خشم خود را فرو خورده بود در برابر شمر قرار گرفت و… دل اهل حرم آسوده گشت از این مذاکره و عباس پروتکل الحاقی را نپذیرفت.
قصد روضه نویسی ندارم چون در حد من نیست که از اضطرابهای خانم زینب بنویسم؛ حالا ما نه تنها هم قبیله نیستیم بلکه از دو نژاد متفاوتیم؛ ما اهل حسین آبادیم و آنها اهل جهنم درهای به نام ظلم آباد. هر چند بعضی از آنهایی که دوان دوان به پیش اماممان میروند و اذن مذاکره میگیرند نه خشمی دارند و نه غضبی و نه به فکر دل اهل حرم هستند و با جان کری هر دو خندان عکس یادگاری میگیرند؛ اما ما غلامان گوش به فرمان حسین بن علی زمان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد عاشورا تکرار شود.
مگر میشود ما ذکر «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذاریم؟ دوران تقیه شیعه چند صد سالی است تمام شده؛ دورانی آمده که منصور دوانقی زمان حرفهایش را با منویات رهبر ما سید علی خامنهای مستند میکند در نطق سازمان ملل.
با لابی گری و… بیلبوردهای صداقت آمریکایی را پایین کشیدند در معابر شهر تهران؛ اما فراموش کردهاند که نامشان ثبت خواهد شد در کنار بیعت کنندگان با مسلم؛ مگر از توابین شوند.
قرار است مجاهدین اسلام جدا از شرکت در مراسم هیئت عبدالله بن الحسن علیه السلام که به لطف ابی عبدالله دوسالیست زیر بیرقش سینه میزنیم، مراسمی ویژه نوجوانان در یکی از مدارس باز هم به لطف بابای آزاد شدگان برگزار کند.
میخواهیم در طرح تبلیغاتی این مراسم هم به بحرین بپردازیم و هم دهم محرم سال ۶۱؛ نقطه مقابل این دو مقدس، آمریکاست؛ پس در کنار این عاشورا ها کار خواهیم کرد «مرگ بر آمریکا» را.
ویژگی این محرمی که در پیش داریم این است که با عاشورایی دیگر آغاز میشود؛ عاشورایی به نام سیزده آبان؛ اگر خوب بیاندیشیم به خوبی درک خواهیم کرد که بیدلیل نیست یوم اللههای ما گره خورده به عاشورا؛ آن از ۹ دی و این هم ۱۳ آبان.