پربازدیدترین ها

سرویس: ویژه کد خبر: 126648 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲

مهندس غلامحسین مرادی/خدمت به محرومین منطقه را افتخار دانست+عکس

مهندس غلامحسین مرادی/خدمت به  محرومین منطقه را افتخار دانست+عکس
بازی دراز 1404/غلامحسین مرادی رئیس راه و شهرسازی شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار ما به مدیریت در حوزه کاری دهستان پشت تنگ اشاره کرد و گفت: با اقدامات و خدماتی که خدمتتان عرض خواهم کرد، خط بطلانی بر این ادعا کشیدیم که برخی مناطق و روستاها به هر دلیلی توجه نمی شوند و یا خدمتی جهت رفاه آنان ارائه نمی شود. در دهستان پشت تنگ ذهاب از 15 فروردین تا 15 مرداد سال جاری، به مدت 4 ماه  اقدامات و عملیات های عمرانی و اجرایی  انجام داده ایم که در طول 30 سال اخیر بی سابقه بوده است. وی همچنین اضافه کرد : ما در سه جبهه و منطقه کاملا متمایز و مجزا موقعیت جغرافیایی  و مواصلاتی شروع به کار کردیم. یعنی مناطق بزمیرآباد، بان آواره به بعد و محور روستاهای جوانمیری و رمکی. رئیس راه و شهرسازی شهرستان سرپل ذهاب و قصرشیرین با اشاره به اینکه عدالت محوری و خدمت یکسان بود و به همین دلیل تمرکزمان بر سه نقطه متفاوت بود و در این راستا در محور مواصلاتی  بزمیرآباد و از روستای کفرو سلمان  به بعد تا انتهای حوزه استحفاظی به طول 13 و نیم کیلومتر شروع به بازسازی، مرمت، لکه گیری با آسفالت گرم، شانه سازی و احداث کانالهای کانیوهای کناری کردیم و اهل فن می دانند تهیه و بکارگیری آسفالت گرم مشقات و همت بالایی می طلبد و باید عرض کنم این اقدامات را بدون یک ریال و به ارزش و اعتبار ریالی 700 میلیون ریال و با کمک نماینده مردم در مجلس انجام گرفت. مهندس مرادی در ادامه افزود: در مرحله بعد و در مسیر شمال شرقی پشت تنگ ذهاب و مسیر روستای فرمایشه اله نظر و آخرین روستای حوزه استحفاظی با فاصله حدود 40 کیلومتر از مرکز شهر انصافأ همکاران بنده در این مدت شاهکار کردندو مسیری را به طول 6 کیلومتر و به سختی گردنه پاطاق با عملیاتی سنگین و طاقت فرسا ازجمله تراشه برداریسنگی راهی را به این عزیزان اهداکردیم که رضایت را به دنبال داشت. البته نکته جالب این قضیه تأمین اعتبار 400میلیون ریالی آن از محل اعتبارات جرایم رانندگی بود. محور سوم محور مواصلاتی روستاهای جوانمیری، رمکی، حسن سلیمان، شیرخان میولی و...و همچنین جاده منتهی به زیارتگاه مقدس بابایادگار بود که با حضور بزرگان منطقه به بهره برداری رسید. ویژگی این عملیات این بود که جاده یک راه و مسیر عبور جنگی بود و با شیب بالای 30 درصد که اهل فن سختی آن را بهتر می دانند و طول 7 کیلومتر، مسیر ارتباطی این عزیزان را با این زیارتگاه حدود 40 کیلومتر کاهش داد و همچنین باعث کاهش حجم عبور و مرور و ترافیک شد. Picture 088 Picture 100 Picture 005 Picture 020 Picture 022 Picture 025 Picture 041 Picture 050 Picture 057 Picture 067 Picture 073 Picture 085