وی با اشاره به همراهی و تعامل مثبت میان مردم و دستگاه قضایی گفت: بحمدالله اینجا فضای کاری بسیار پرشور و سازندهای حاکم است و از مجموعه همکارانم که با تلاش شبانهروزی در خدمت مردم هستند تشکر میکنم. مردم از عملکرد دادگستری رضایت دارند و همکاران ما با جدیت امور مراجعان را پیگیری میکنند.
دادستان سرپلذهاب افزود: آمار و عملکرد مجموعه نشان میدهد که کارکنان قضایی با روحیه جهادی در حال خدمترسانی هستند و تلاش میشود این روند با قدرت و صلابت ادامه یابد.
وی با اشاره به اضافه شدن نیروهای جدید به مجموعه قضایی شهرستان اظهار داشت: حضور همکاران جدید را خیرمقدم عرض میکنم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق دارم. انشاءالله با همدلی و انسجام بیشتر، بتوانیم وظایف سنگین دستگاه قضا را به بهترین شکل انجام دهیم.
عزیزی در پایان ضمن قدردانی از حمایتها و راهنماییهای امام جمعه شهرستان، بر آمادگی کامل مجموعه دادستانی برای ادامه خدمترسانی به مردم تأکید کرد.