جنگ 8 روزه اسرائیل و تجاوز وحشیانه صهیون ها به باریکه مقاوم غزه، دوستان نزدیک رژیم اشغالگر قدس را نیز از جهالت های دیپلماتیک اسرائیل خسته کرده است.
اسرائیل در حالی که جنگ 21 روزه و 33 روزه و شکست های مفتضاحانه در برابر نیرو های مقاومت را در پرونده جنایات خود دارد، با مبتلا شدن به یک آلزایمر سیاسی دست به یک تهاجم احمقانه به نوار غزه زد و پس از گذشت 8 روز با تن دادن به پذیرش تمامی شروط حماس یک عید ملی برا فلسطینیان را رغم زد.
شکست اسرائیل در مقابل مقاومت فلسطینی ها علاوه بر نشان دادن تزلزل قوا و عدم اشراف اطلاعاتی این رژیم در مورد قدرت و پیشرفت محور مقاومت، حاوی نکته مهم دیگری بود و آن اینکه اسرائیل با این عقبه فرسوده و متزلزل شتری است که پنبه دانه حمله به ایران را باید در خواب ببیند.
در همین رابطه حجت الاسلام وحید احمدی به خبرنگار مرصاد گفت: اسرائیل این روزها به یک رژیم سرخورده ای تبدیل شده است که علاوه بر مقاومت مسلمانان فلسطینی با بی اعتمادی شهرک نشیننان و اهالی نا خوانده اسرائیل مواجه شده است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اسرائیل قصد داشت با حمله مجدد به غزه حیثیت از دست رفته خود را در جنگ های 33 و 21 روزه ترمیم کرده و آب رفته را به جوی بازگرداند که با ضعف اطلاعاتی و سردرگمی هر چه تمام تر از چاله در آمد و در چاه افتاد.
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور اظهار داشت: اسرائیلی ها هر چه احمق هم باشند تا کنون باید متوجه شده باشند تهدید ایران به حمله نظامی و مسائلی از این دست در حدو اندازه های یک رژیم پوشالی مثل اسرائیل نیست.
حجت الاسلام وحید احمدی در پایان با تبریک پیروزی مقاومت در جنگ 8 روزه گفت: اسرائیل فکر می کند می تواند با استفاده از مدیای صهیونیستی درخواست آتش بس را به فلسطینیها نسبت دهد در حالی که شروط آتش بس موضع ضعف اسرائیل را نمایان کرده است.
آخرین مطالب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■دیدار مسئولان قضایی سرپلذهاب با امام جمعه؛ آغاز هفته قوه قضاییه با تأکید بر عدالت و خدمت
پربازدیدترین ها
- ■طنین «روله لای لای، علی لای لای» در سرپلذهاب؛ اشک و عشق مادران حسینی در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره)
- ■همنوایی مادران سرپلذهاب با نالههای رباب(س)؛ اجتماع باشکوه شیرخوارگان حسینی در حرم احمد بن اسحاق(ع)
- ■پنجم محرم؛ طنین «یا حسین(ع)» در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■امام جمعه موقت سرپلذهاب: ملت ایران با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت، از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد
- ■حضور پرشور مردم سرپلذهاب در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه
- ■فرمانده تیپ ۷۱ ابوذر در یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان: ملت ایران هرگز در برابر زورگویان سر فرود نخواهد آورد
- ■بازدید سرزده دادستان و تعزیرات از جایگاههای سوخت سرپلذهاب؛ برخورد قاطع با متخلفان
- ■گهوارههای حسینی به حرکت درآمدند؛ حماسه مادران سرپلذهاب در سوگ ششماهه کربلا
- ■سرپلذهاب میزبان یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان؛ تجدید میثاق با راه شهیدان مقاومت
- ■تعریض محور زرینجوب به گلمکبود با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.
- ■شب پنجم محرم به نام حضرت زهیر(ع)؛ نوای «لبیک یا حسین(ع)» در مسجد صاحبالزمان(عج) سرپلذهاب طنینانداز شد
- ■بازگشایی رسمی مرز تیلهکو ۱۵ تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه انجام میشود.
- ■اجرای ۳۶۱ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سرپلذهاب با پرداخت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات
- ■شب حضرت قاسم(ع) در سرپلذهاب؛ تجدید میثاق نوجوانان حسینی با مکتب عاشورا
- ■مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره): محرم، میدان بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم است
- ■مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت لثارات الحسین(ع)
- ■بیشترین آسفالت راههای استان در سرپلذهاب اجرا شده است/ بازدید فرماندار از سه قطعه پروژه راهسازی شهرستان
- ■امام جمعه سرپلذهاب: سوگواره «احلی من العسل» الگوی تربیتی نوجوانان در مکتب عاشورا است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین خدمات دستگاه عدالت است
- ■سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان حسینی در حرم احمدبن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی/ درماندگی اسرائیل در برابر مظلومترین محور جبهه مقاومت/ جنگنده هایی که حریف کودکان نمی شوند!
اسرائیل در حالی که جنگ 21 روزه و 33 روزه و شکست های مفتضاحانه در برابر نیرو های مقاومت را در پرونده جنایات خود دارد، با مبتلا شدن به یک آلزایمر سیاسی دست به یک تهاجم احمقانه به نوار غزه زد و پس از گذشت 8 روز با تن دادن به پذیرش تمامی شروط حماس یک عید ملی برا فلسطینیان را رغم زد.
جنگ 8 روزه اسرائیل و تجاوز وحشیانه صهیون ها به باریکه مقاوم غزه، دوستان نزدیک رژیم اشغالگر قدس را نیز از جهالت های دیپلماتیک اسرائیل خسته کرده است.
اسرائیل در حالی که جنگ 21 روزه و 33 روزه و شکست های مفتضاحانه در برابر نیرو های مقاومت را در پرونده جنایات خود دارد، با مبتلا شدن به یک آلزایمر سیاسی دست به یک تهاجم احمقانه به نوار غزه زد و پس از گذشت 8 روز با تن دادن به پذیرش تمامی شروط حماس یک عید ملی برا فلسطینیان را رغم زد.
شکست اسرائیل در مقابل مقاومت فلسطینی ها علاوه بر نشان دادن تزلزل قوا و عدم اشراف اطلاعاتی این رژیم در مورد قدرت و پیشرفت محور مقاومت، حاوی نکته مهم دیگری بود و آن اینکه اسرائیل با این عقبه فرسوده و متزلزل شتری است که پنبه دانه حمله به ایران را باید در خواب ببیند.
در همین رابطه حجت الاسلام وحید احمدی به خبرنگار مرصاد گفت: اسرائیل این روزها به یک رژیم سرخورده ای تبدیل شده است که علاوه بر مقاومت مسلمانان فلسطینی با بی اعتمادی شهرک نشیننان و اهالی نا خوانده اسرائیل مواجه شده است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اسرائیل قصد داشت با حمله مجدد به غزه حیثیت از دست رفته خود را در جنگ های 33 و 21 روزه ترمیم کرده و آب رفته را به جوی بازگرداند که با ضعف اطلاعاتی و سردرگمی هر چه تمام تر از چاله در آمد و در چاه افتاد.
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور اظهار داشت: اسرائیلی ها هر چه احمق هم باشند تا کنون باید متوجه شده باشند تهدید ایران به حمله نظامی و مسائلی از این دست در حدو اندازه های یک رژیم پوشالی مثل اسرائیل نیست.
حجت الاسلام وحید احمدی در پایان با تبریک پیروزی مقاومت در جنگ 8 روزه گفت: اسرائیل فکر می کند می تواند با استفاده از مدیای صهیونیستی درخواست آتش بس را به فلسطینیها نسبت دهد در حالی که شروط آتش بس موضع ضعف اسرائیل را نمایان کرده است.
جنگ 8 روزه اسرائیل و تجاوز وحشیانه صهیون ها به باریکه مقاوم غزه، دوستان نزدیک رژیم اشغالگر قدس را نیز از جهالت های دیپلماتیک اسرائیل خسته کرده است.
اسرائیل در حالی که جنگ 21 روزه و 33 روزه و شکست های مفتضاحانه در برابر نیرو های مقاومت را در پرونده جنایات خود دارد، با مبتلا شدن به یک آلزایمر سیاسی دست به یک تهاجم احمقانه به نوار غزه زد و پس از گذشت 8 روز با تن دادن به پذیرش تمامی شروط حماس یک عید ملی برا فلسطینیان را رغم زد.
شکست اسرائیل در مقابل مقاومت فلسطینی ها علاوه بر نشان دادن تزلزل قوا و عدم اشراف اطلاعاتی این رژیم در مورد قدرت و پیشرفت محور مقاومت، حاوی نکته مهم دیگری بود و آن اینکه اسرائیل با این عقبه فرسوده و متزلزل شتری است که پنبه دانه حمله به ایران را باید در خواب ببیند.
در همین رابطه حجت الاسلام وحید احمدی به خبرنگار مرصاد گفت: اسرائیل این روزها به یک رژیم سرخورده ای تبدیل شده است که علاوه بر مقاومت مسلمانان فلسطینی با بی اعتمادی شهرک نشیننان و اهالی نا خوانده اسرائیل مواجه شده است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اسرائیل قصد داشت با حمله مجدد به غزه حیثیت از دست رفته خود را در جنگ های 33 و 21 روزه ترمیم کرده و آب رفته را به جوی بازگرداند که با ضعف اطلاعاتی و سردرگمی هر چه تمام تر از چاله در آمد و در چاه افتاد.
نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور اظهار داشت: اسرائیلی ها هر چه احمق هم باشند تا کنون باید متوجه شده باشند تهدید ایران به حمله نظامی و مسائلی از این دست در حدو اندازه های یک رژیم پوشالی مثل اسرائیل نیست.
حجت الاسلام وحید احمدی در پایان با تبریک پیروزی مقاومت در جنگ 8 روزه گفت: اسرائیل فکر می کند می تواند با استفاده از مدیای صهیونیستی درخواست آتش بس را به فلسطینیها نسبت دهد در حالی که شروط آتش بس موضع ضعف اسرائیل را نمایان کرده است.