پربازدیدترین ها

سرویس: ویژه کد خبر: 171706 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷

مشکلات بازاریابی مجتمع شیلات قصرشیرین/باباخانی: توجه به امربازاریابی رضایت مصرف کننده وواحدتولیدی رابه دنبال دارد

مشکلات بازاریابی مجتمع شیلات قصرشیرین/باباخانی: توجه به امربازاریابی رضایت مصرف کننده وواحدتولیدی رابه دنبال دارد
بازی دراز1404 -مدیرپارک علم وفناوری مناطق گرمسیری استان بابررسی مشکلات بازاریابی مجتمع شیلات قصرشیرین گفت:توجه به امر بازاریابی هم رضایت واحدتولیدی وهم رضایت مصرف کننده رابه دنبال خواهدداشت. ابراهیم باباخانی گفت :بدون شك توجه به بازاريابي محصولات شيلاتي توليد شده نه تنها بهبود وضعيت اقتصادي توليد كننده را به همراه خواهد داشت بلكه رضايت مصرف كنندگان را نيز باعث خواهد شد. download وی توجه به امربازاریابی رابراي توسعه و گسترش فعاليت‌هاي تكثير و پرورش مهم ارزیابی کردوافزود: شناخت محيط‌هاي عرضه، كيفيت مطلوب و متنوع عرضه، بسته‌بندي مناسب ، تبليغات و معرفي محصولات به مردم از جمله موارد بسيار مهم در بحث بازاريابي مي‌باشد. ایشان درادامه بابیان اینکه مشکلات موجود در امر بازاریابی و فروش مجتمع باعث کاهش چشمگیرقیمتهامی شود اذعان داشت:  تولید ماهی بصورت فصلی و انبوه و نبود بازار آنی برای آن، عدم وجود واحدهای فراوری و صنایع تبدیلی، یخ سازی وسردخانه در مجاورت مجتمع ازجمله مشکلات این بخش است که موجب می شوددر زمان افزایش تولید ،قیمت آن به شدت کاهش یافته و درآمد تولید کنندگان کاهش یابد.   باباخانی تصریح کرد:هم اکنون بخش وسیعی از تولید این مجتمع راهی کشور عراق می شود که به دلیل عدم وجود اعتماد در بازگشت سرمایه و نبود اطمینان از دریافت پول از سوی تجار عراقی به ناچار تولیدکنندگان  محصولات خودرا باقیمتی به مراتب پایین ترازارزش واقعی آن به دلالان و واسطه ها فروخته و توسط آنها راهی کشور عراق می گردد. download (1) مدیر پارک علم و فناوری مناطق گرمسیری استان که در پژوهشی  به بررسی موانع و مشکلات بازاریابی مجتمع شیلات قصرشیرین پرداخته دو مقاله در این رابطه تدوین نموده که در کنفرانس ملی کشاورزی پایدار، محیط زیست و توسعه روستایی پذیرفته شده و در اردیبهشت ماه امسال در محل برگزاری همایش ارائه می گردد. انتهای پیام/