وی توجه به امربازاریابی رابراي توسعه و گسترش فعاليتهاي تكثير و پرورش مهم ارزیابی کردوافزود: شناخت محيطهاي عرضه، كيفيت مطلوب و متنوع عرضه، بستهبندي مناسب ، تبليغات و معرفي محصولات به مردم از جمله موارد بسيار مهم در بحث بازاريابي ميباشد.
ایشان درادامه بابیان اینکه مشکلات موجود در امر بازاریابی و فروش مجتمع باعث کاهش چشمگیرقیمتهامی شود اذعان داشت: تولید ماهی بصورت فصلی و انبوه و نبود بازار آنی برای آن، عدم وجود واحدهای فراوری و صنایع تبدیلی، یخ سازی وسردخانه در مجاورت مجتمع ازجمله مشکلات این بخش است که موجب می شوددر زمان افزایش تولید ،قیمت آن به شدت کاهش یافته و درآمد تولید کنندگان کاهش یابد.
باباخانی تصریح کرد:هم اکنون بخش وسیعی از تولید این مجتمع راهی کشور عراق می شود که به دلیل عدم وجود اعتماد در بازگشت سرمایه و نبود اطمینان از دریافت پول از سوی تجار عراقی به ناچار تولیدکنندگان محصولات خودرا باقیمتی به مراتب پایین ترازارزش واقعی آن به دلالان و واسطه ها فروخته و توسط آنها راهی کشور عراق می گردد.
مدیر پارک علم و فناوری مناطق گرمسیری استان که در پژوهشی به بررسی موانع و مشکلات بازاریابی مجتمع شیلات قصرشیرین پرداخته دو مقاله در این رابطه تدوین نموده که در کنفرانس ملی کشاورزی پایدار، محیط زیست و توسعه روستایی پذیرفته شده و در اردیبهشت ماه امسال در محل برگزاری همایش ارائه می گردد.
انتهای پیام/