نوزدهمین اجتماع «نحن المنتقمون» صحنه حضور پرشور مردمی بود که با دلهای حسینی و گامهای استوار، پیام جاودانه عاشورا را فریاد زدند.
در جوار حرم مطهر حضرت احمد بن اسحاق(ره)، نوای «یا حسین(ع)» و «هیهات منا الذلة» در هم آمیخت و عاشقان مکتب اهلبیت(ع) با تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای سیدالشهدا(ع)، بر استمرار راه عزت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار تأکید کردند.