غلامعلی حداد عادل یکشنبه شب در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهرستان، با اشاره به اینکه با علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف 6 ماه پیش ائتلاف پیشرفت را تشکیل دادیم و مقرر شد ما 3 نفر با هم رقابت نکنیم تا مبادا اصولگرایان در انتخابات 24 خرداد شکست بخورند، افزود: من بر این عهد و پیمان استوارم و اگر احساس کنم احتمال شکست اصولگرایان وجود دارد برای پیروزی صحنه رقابت را ترک می کنم.
وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس تبلیغات و نظر سنجی ها اصولگرایان اقبال بیشتری برای پیروزی دارند ولی برای پیروزی اصولگرایان قطعا بدانید به تکلیف خود عمل می کنم، اظهار داشت: مطمئن باشید ورود بنده به عرصه انتخابات بر حسب احساس وظیفه بوده و اگر وظیفه من کنار رفتن باشد به ان عمل می کنم، ما مصلحت انقلاب را می خواهیم و من معتقدم پیروزی اصولگرایان به مصلحت انقلاب است پس کاری که منجر به شکست اصولگرایان در انتخابات شود نخواهم کرد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه قول می دهم هر جا که باشم در خدمت اسلام و انقلاب و ایران و آذربایجان خواهم بود، عنوان کرد: در مناظره های انتخاباتی وظیفه ام را انجام دادم، طوری حرف نزدم که بر خلاف مصلحت کشور باشد. برای اینکه رای بیاورم وعده ای نداده ام که بدانم عملی نیست. به دلیل اینکه 14 سال نماینده مجلس بودم و در دوره ای هم رییس مجلس بودم می دانم چه حرفی در حیطه اختیار رئیس جمهور است و چه قولی نیست.
آخرین مطالب
- ■مسئول مرکز افق حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره): اجتماع «نحن المنتقمون» نماد تداوم راه عاشورا و زنده نگه داشتن پیام امام سجاد(ع) است
- ■یکصد و هجدهمین اجتماع «نحن المنتقمون» همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■اجتماع رهروان زینبی در حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
- ■فرماندار سرپلذهاب: تعامل دستگاه قضایی و مجموعه اجرایی، پشتوانه امنیت، عدالت و خدمترسانی به مردم است
- ■گلایه و اعتراض مردمی | خاموشیهای تابستانی در مناطق گرمسیری
- ■اهدای ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سرپلذهاب در سال ۱۴۰۴
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه شد / میانگین زمان رسیدگی ۴۲ روز است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: وحدت ملت ایران، رمز پیروزی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است
- ■میز خدمت دستگاه قضایی در سرپلذهاب؛ رسیدگی بیواسطه به مطالبات مردم در جوار حرم احمد بن اسحاق(ره)
- ■وداعی آمیخته با اشک و دعا؛ حجتالاسلام سید محمدعلی ساداتی با مردم سرپلذهاب خداحافظی کرد
پربازدیدترین ها
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■تجلی وحدت و ارادت در تاسوعای حسینی سرپلذهاب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■سرپلذهاب؛ از حریم احمد بن اسحاق(ره) تا بلندای بازیدراز، همه یکصدا فریاد زدند: «لبیک یا حسین(ع)»
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■دروازه کربلا در تاسوعای حسینی در سوگ اباعبدالله(ع) غرق ماتم شد
- ■در روز عاشورا، سرپلذهاب یکپارچه «یا حسین(ع)» شد.
- ■بازیدراز هنوز بوی کربلا میدهد...
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■اقامه باشکوه نماز ظهر عاشورا در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■حماسه عشق و ایثار در روز عاشورا
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■حجتالاسلام ساداتی: هر آنچه در توان داشتم برای خدمت به مردم و تقویت وحدت در سرپلذهاب به کار گرفتم
- ■سفیران نجات در خیمه عشق؛ هلالاحمر در خط مقدم خدمت به عزاداران حسینی
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■تاسوعا؛ روز غیرت، وفاداری و حماسه در سرپلذهاب
- ■تأکید مسئولان و علما بر وحدت، خدمترسانی و تداوم مسیر انقلاب در آیین معارفه امام جمعه جدید سرپلذهاب
- ■فرماندار سرپلذهاب: امام جمعه نقش محوری در تقویت وحدت و همدلی اجتماعی دارد
شرط حدادعادل برای کناره گیری
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورتی که احساس کنم اصولگرایان در انتخابات شکست می خورند، از صحنه رقابت کناره گیری می کنم.
غلامعلی حداد عادل یکشنبه شب در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهرستان، با اشاره به اینکه با علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف 6 ماه پیش ائتلاف پیشرفت را تشکیل دادیم و مقرر شد ما 3 نفر با هم رقابت نکنیم تا مبادا اصولگرایان در انتخابات 24 خرداد شکست بخورند، افزود: من بر این عهد و پیمان استوارم و اگر احساس کنم احتمال شکست اصولگرایان وجود دارد برای پیروزی صحنه رقابت را ترک می کنم.
وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس تبلیغات و نظر سنجی ها اصولگرایان اقبال بیشتری برای پیروزی دارند ولی برای پیروزی اصولگرایان قطعا بدانید به تکلیف خود عمل می کنم، اظهار داشت: مطمئن باشید ورود بنده به عرصه انتخابات بر حسب احساس وظیفه بوده و اگر وظیفه من کنار رفتن باشد به ان عمل می کنم، ما مصلحت انقلاب را می خواهیم و من معتقدم پیروزی اصولگرایان به مصلحت انقلاب است پس کاری که منجر به شکست اصولگرایان در انتخابات شود نخواهم کرد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه قول می دهم هر جا که باشم در خدمت اسلام و انقلاب و ایران و آذربایجان خواهم بود، عنوان کرد: در مناظره های انتخاباتی وظیفه ام را انجام دادم، طوری حرف نزدم که بر خلاف مصلحت کشور باشد. برای اینکه رای بیاورم وعده ای نداده ام که بدانم عملی نیست. به دلیل اینکه 14 سال نماینده مجلس بودم و در دوره ای هم رییس مجلس بودم می دانم چه حرفی در حیطه اختیار رئیس جمهور است و چه قولی نیست.
غلامعلی حداد عادل یکشنبه شب در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهرستان، با اشاره به اینکه با علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف 6 ماه پیش ائتلاف پیشرفت را تشکیل دادیم و مقرر شد ما 3 نفر با هم رقابت نکنیم تا مبادا اصولگرایان در انتخابات 24 خرداد شکست بخورند، افزود: من بر این عهد و پیمان استوارم و اگر احساس کنم احتمال شکست اصولگرایان وجود دارد برای پیروزی صحنه رقابت را ترک می کنم.
وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس تبلیغات و نظر سنجی ها اصولگرایان اقبال بیشتری برای پیروزی دارند ولی برای پیروزی اصولگرایان قطعا بدانید به تکلیف خود عمل می کنم، اظهار داشت: مطمئن باشید ورود بنده به عرصه انتخابات بر حسب احساس وظیفه بوده و اگر وظیفه من کنار رفتن باشد به ان عمل می کنم، ما مصلحت انقلاب را می خواهیم و من معتقدم پیروزی اصولگرایان به مصلحت انقلاب است پس کاری که منجر به شکست اصولگرایان در انتخابات شود نخواهم کرد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه قول می دهم هر جا که باشم در خدمت اسلام و انقلاب و ایران و آذربایجان خواهم بود، عنوان کرد: در مناظره های انتخاباتی وظیفه ام را انجام دادم، طوری حرف نزدم که بر خلاف مصلحت کشور باشد. برای اینکه رای بیاورم وعده ای نداده ام که بدانم عملی نیست. به دلیل اینکه 14 سال نماینده مجلس بودم و در دوره ای هم رییس مجلس بودم می دانم چه حرفی در حیطه اختیار رئیس جمهور است و چه قولی نیست.