عابد توانچه که دارای گرایشات مارکسیستی است،در مصاحبه با اخبار روز گفته است: اصلاحطلبان سیاست دوگانهای در مقابل روحانی در پیش گرفتهاند. از یک طرف او را پس میزنند تا هزینهای برای روحانی پرداخت نکنند. از طرف دیگر تأیید میکنند و دو دستی به روحانی چسبیدهاند. دست از سر روحانی برنمیدارند مگر مطمئن شوند چیزی به آنها نمیماسد. تلاش اصلاحطلبان برای مصادره او نمیتواند لقمه چرب و نرمی نصیب آنها بکند.
عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر میافزاید: اصلاحطلبان به حسن روحانی مثل ساندیسی نگاه میکنند که تا زمانی که آخرین قطره ممکن در او را میک نزنند لوله ساندیس را از آن بیرون نخواهند کشید. احتمالاً چند نوبت هم حباب و هوای خالی با طعم آبمیوه باید مکیده شود تا مطمئن شوند که دیگر نمیتوانند از روحانی استفادهای کنند. بعد همان کاری را که با هاشمی رفسنجانی کردند با او میکنند. اصلاحطلبان در وضعیت بدی گرفتار شدهاند. از یک طرف باید به حسن روحانی بچسبند چون تنها شانس بقا و حیات آنان است. آنان به دلیل رفتارهای متناقض خود به شدت به جایگاهی که سابق بر این داشتهاند آسیب زدهاند. اصلاحطلبان در ابتدا خیلی دست به عصا وارد بازی انتخابات شدند و در انتها وقتی همه نگاهها به روحانی معطوف شد به صورت زیرپوستی بازی خود را پیش بردند.
یک گروهک تحریمکننده انتخابات ریاستجمهوری اذعان کرد در تحلیلهای خود گزافهگویی کرده و به اوت زده است.
سازمان مجاهدین (انقلاب) پیش از انتخابات دوشادوش سازمان منافقین، سلطنتطلبان، جبهه ملی، برخی اعضای نهضتآزادی و گروهکهای چپ اقدام به تحریم انتخابات ریاستجمهوری کرد اما اکنون با صدور بیانیهای از خارج کشور مینویسد: تصور ما این بود که در این انتخابات امکانی برای بروز خواست و اراده ملت فراهم نیست. نه آمادگی لازم برای فهم شرایط حساس کشور و درک میزان نارضایتی ملی فراهم است و نه اعتماد و اطمینانی که شوق مشارکت برانگیزد.
تیم رجب مزروعی و شرکا میافزاید: صمیمانه خوشنودیم که این پیشبینی به وقوع نپیوست و عقلانیتی که در این پیشبینی جایی برای آن دیده نشده بود، به برگزاری انتخاباتی نسبتا سالم و تا حدودی رقابتی انجامید و موجب شد امید به چرخش مسالمتآمیز قدرت از طریق صندوقهای رأی و تحقق مطالبات ملت همچنان در کشور زنده بماند. این انتخابات نتیجه گامهای هوشمندانه و توام با احتیاط حاکمیت و ملت در اعتماد متقابل بود.
دم زدن رجب مزروعی و شرکای وی در خارج کشور از اعتدال و عقلانیت و هوشمندی و... در حالی است که پروندهای قطور از مواضع رادیکال، ضد عقلانی، ضدمردمی «سازمان» متبوع آنان در تاریخ به یادگار مانده است. از دعوت به حمایت از صدام و سپس جنگیدن در کنار طالبان تا بستنشینی در مجلس ششم و فشار برای تسلیم مقابل آمریکا و خروج از حاکمیت و تحریم انتخابات، تنها نمونههای کوچکی از حماقت و بیعقلی انباشته در کارنامه سران سازمان مجاهدین در دوره 20 ساله اخیر است. رجب مزروعی سخنگوی فعلی سازمان در خارج کشور از جمله اعضای ویژه فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که اظهارات تند و خارج از عقل و ادبش با اعتراض رئیسمجلس وقت مواجه شد. او گفته بود حتی اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنیم مردم حاضرند برای آن صف بکشند.
آخرین مطالب
- ■مسئول مرکز افق حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره): اجتماع «نحن المنتقمون» نماد تداوم راه عاشورا و زنده نگه داشتن پیام امام سجاد(ع) است
- ■یکصد و هجدهمین اجتماع «نحن المنتقمون» همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■اجتماع رهروان زینبی در حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
- ■فرماندار سرپلذهاب: تعامل دستگاه قضایی و مجموعه اجرایی، پشتوانه امنیت، عدالت و خدمترسانی به مردم است
- ■گلایه و اعتراض مردمی | خاموشیهای تابستانی در مناطق گرمسیری
- ■اهدای ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سرپلذهاب در سال ۱۴۰۴
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه شد / میانگین زمان رسیدگی ۴۲ روز است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: وحدت ملت ایران، رمز پیروزی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است
- ■میز خدمت دستگاه قضایی در سرپلذهاب؛ رسیدگی بیواسطه به مطالبات مردم در جوار حرم احمد بن اسحاق(ره)
- ■وداعی آمیخته با اشک و دعا؛ حجتالاسلام سید محمدعلی ساداتی با مردم سرپلذهاب خداحافظی کرد
پربازدیدترین ها
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■تجلی وحدت و ارادت در تاسوعای حسینی سرپلذهاب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■سرپلذهاب؛ از حریم احمد بن اسحاق(ره) تا بلندای بازیدراز، همه یکصدا فریاد زدند: «لبیک یا حسین(ع)»
- ■بازیدراز هنوز بوی کربلا میدهد...
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■دروازه کربلا در تاسوعای حسینی در سوگ اباعبدالله(ع) غرق ماتم شد
- ■در روز عاشورا، سرپلذهاب یکپارچه «یا حسین(ع)» شد.
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■اقامه باشکوه نماز ظهر عاشورا در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■حماسه عشق و ایثار در روز عاشورا
- ■حجتالاسلام ساداتی: هر آنچه در توان داشتم برای خدمت به مردم و تقویت وحدت در سرپلذهاب به کار گرفتم
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■سفیران نجات در خیمه عشق؛ هلالاحمر در خط مقدم خدمت به عزاداران حسینی
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■تاسوعا؛ روز غیرت، وفاداری و حماسه در سرپلذهاب
- ■تأکید مسئولان و علما بر وحدت، خدمترسانی و تداوم مسیر انقلاب در آیین معارفه امام جمعه جدید سرپلذهاب
- ■فرماندار سرپلذهاب: امام جمعه نقش محوری در تقویت وحدت و همدلی اجتماعی دارد
اصلاحطلبان با روحانی همان خواهند کرد که با هاشمی کردند/ بیانیه سازمان مجاهدین پس از انتخابات
یک عضو سابق دفتر تحکیم میگوید اصلاحطلبان نگاه ابزاری دوگانه به رئیس جمهور منتخب دارند.
عابد توانچه که دارای گرایشات مارکسیستی است،در مصاحبه با اخبار روز گفته است: اصلاحطلبان سیاست دوگانهای در مقابل روحانی در پیش گرفتهاند. از یک طرف او را پس میزنند تا هزینهای برای روحانی پرداخت نکنند. از طرف دیگر تأیید میکنند و دو دستی به روحانی چسبیدهاند. دست از سر روحانی برنمیدارند مگر مطمئن شوند چیزی به آنها نمیماسد. تلاش اصلاحطلبان برای مصادره او نمیتواند لقمه چرب و نرمی نصیب آنها بکند.
عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر میافزاید: اصلاحطلبان به حسن روحانی مثل ساندیسی نگاه میکنند که تا زمانی که آخرین قطره ممکن در او را میک نزنند لوله ساندیس را از آن بیرون نخواهند کشید. احتمالاً چند نوبت هم حباب و هوای خالی با طعم آبمیوه باید مکیده شود تا مطمئن شوند که دیگر نمیتوانند از روحانی استفادهای کنند. بعد همان کاری را که با هاشمی رفسنجانی کردند با او میکنند. اصلاحطلبان در وضعیت بدی گرفتار شدهاند. از یک طرف باید به حسن روحانی بچسبند چون تنها شانس بقا و حیات آنان است. آنان به دلیل رفتارهای متناقض خود به شدت به جایگاهی که سابق بر این داشتهاند آسیب زدهاند. اصلاحطلبان در ابتدا خیلی دست به عصا وارد بازی انتخابات شدند و در انتها وقتی همه نگاهها به روحانی معطوف شد به صورت زیرپوستی بازی خود را پیش بردند.
یک گروهک تحریمکننده انتخابات ریاستجمهوری اذعان کرد در تحلیلهای خود گزافهگویی کرده و به اوت زده است.
سازمان مجاهدین (انقلاب) پیش از انتخابات دوشادوش سازمان منافقین، سلطنتطلبان، جبهه ملی، برخی اعضای نهضتآزادی و گروهکهای چپ اقدام به تحریم انتخابات ریاستجمهوری کرد اما اکنون با صدور بیانیهای از خارج کشور مینویسد: تصور ما این بود که در این انتخابات امکانی برای بروز خواست و اراده ملت فراهم نیست. نه آمادگی لازم برای فهم شرایط حساس کشور و درک میزان نارضایتی ملی فراهم است و نه اعتماد و اطمینانی که شوق مشارکت برانگیزد.
تیم رجب مزروعی و شرکا میافزاید: صمیمانه خوشنودیم که این پیشبینی به وقوع نپیوست و عقلانیتی که در این پیشبینی جایی برای آن دیده نشده بود، به برگزاری انتخاباتی نسبتا سالم و تا حدودی رقابتی انجامید و موجب شد امید به چرخش مسالمتآمیز قدرت از طریق صندوقهای رأی و تحقق مطالبات ملت همچنان در کشور زنده بماند. این انتخابات نتیجه گامهای هوشمندانه و توام با احتیاط حاکمیت و ملت در اعتماد متقابل بود.
دم زدن رجب مزروعی و شرکای وی در خارج کشور از اعتدال و عقلانیت و هوشمندی و... در حالی است که پروندهای قطور از مواضع رادیکال، ضد عقلانی، ضدمردمی «سازمان» متبوع آنان در تاریخ به یادگار مانده است. از دعوت به حمایت از صدام و سپس جنگیدن در کنار طالبان تا بستنشینی در مجلس ششم و فشار برای تسلیم مقابل آمریکا و خروج از حاکمیت و تحریم انتخابات، تنها نمونههای کوچکی از حماقت و بیعقلی انباشته در کارنامه سران سازمان مجاهدین در دوره 20 ساله اخیر است. رجب مزروعی سخنگوی فعلی سازمان در خارج کشور از جمله اعضای ویژه فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که اظهارات تند و خارج از عقل و ادبش با اعتراض رئیسمجلس وقت مواجه شد. او گفته بود حتی اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنیم مردم حاضرند برای آن صف بکشند.
عابد توانچه که دارای گرایشات مارکسیستی است،در مصاحبه با اخبار روز گفته است: اصلاحطلبان سیاست دوگانهای در مقابل روحانی در پیش گرفتهاند. از یک طرف او را پس میزنند تا هزینهای برای روحانی پرداخت نکنند. از طرف دیگر تأیید میکنند و دو دستی به روحانی چسبیدهاند. دست از سر روحانی برنمیدارند مگر مطمئن شوند چیزی به آنها نمیماسد. تلاش اصلاحطلبان برای مصادره او نمیتواند لقمه چرب و نرمی نصیب آنها بکند.
عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر میافزاید: اصلاحطلبان به حسن روحانی مثل ساندیسی نگاه میکنند که تا زمانی که آخرین قطره ممکن در او را میک نزنند لوله ساندیس را از آن بیرون نخواهند کشید. احتمالاً چند نوبت هم حباب و هوای خالی با طعم آبمیوه باید مکیده شود تا مطمئن شوند که دیگر نمیتوانند از روحانی استفادهای کنند. بعد همان کاری را که با هاشمی رفسنجانی کردند با او میکنند. اصلاحطلبان در وضعیت بدی گرفتار شدهاند. از یک طرف باید به حسن روحانی بچسبند چون تنها شانس بقا و حیات آنان است. آنان به دلیل رفتارهای متناقض خود به شدت به جایگاهی که سابق بر این داشتهاند آسیب زدهاند. اصلاحطلبان در ابتدا خیلی دست به عصا وارد بازی انتخابات شدند و در انتها وقتی همه نگاهها به روحانی معطوف شد به صورت زیرپوستی بازی خود را پیش بردند.
یک گروهک تحریمکننده انتخابات ریاستجمهوری اذعان کرد در تحلیلهای خود گزافهگویی کرده و به اوت زده است.
سازمان مجاهدین (انقلاب) پیش از انتخابات دوشادوش سازمان منافقین، سلطنتطلبان، جبهه ملی، برخی اعضای نهضتآزادی و گروهکهای چپ اقدام به تحریم انتخابات ریاستجمهوری کرد اما اکنون با صدور بیانیهای از خارج کشور مینویسد: تصور ما این بود که در این انتخابات امکانی برای بروز خواست و اراده ملت فراهم نیست. نه آمادگی لازم برای فهم شرایط حساس کشور و درک میزان نارضایتی ملی فراهم است و نه اعتماد و اطمینانی که شوق مشارکت برانگیزد.
تیم رجب مزروعی و شرکا میافزاید: صمیمانه خوشنودیم که این پیشبینی به وقوع نپیوست و عقلانیتی که در این پیشبینی جایی برای آن دیده نشده بود، به برگزاری انتخاباتی نسبتا سالم و تا حدودی رقابتی انجامید و موجب شد امید به چرخش مسالمتآمیز قدرت از طریق صندوقهای رأی و تحقق مطالبات ملت همچنان در کشور زنده بماند. این انتخابات نتیجه گامهای هوشمندانه و توام با احتیاط حاکمیت و ملت در اعتماد متقابل بود.
دم زدن رجب مزروعی و شرکای وی در خارج کشور از اعتدال و عقلانیت و هوشمندی و... در حالی است که پروندهای قطور از مواضع رادیکال، ضد عقلانی، ضدمردمی «سازمان» متبوع آنان در تاریخ به یادگار مانده است. از دعوت به حمایت از صدام و سپس جنگیدن در کنار طالبان تا بستنشینی در مجلس ششم و فشار برای تسلیم مقابل آمریکا و خروج از حاکمیت و تحریم انتخابات، تنها نمونههای کوچکی از حماقت و بیعقلی انباشته در کارنامه سران سازمان مجاهدین در دوره 20 ساله اخیر است. رجب مزروعی سخنگوی فعلی سازمان در خارج کشور از جمله اعضای ویژه فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که اظهارات تند و خارج از عقل و ادبش با اعتراض رئیسمجلس وقت مواجه شد. او گفته بود حتی اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنیم مردم حاضرند برای آن صف بکشند.