با آقاي كرم محمدي از فعالان سياسي ونويسندگان استان كرمانشاه كه سالها سابقه مديريت موفق در كارنامه خود دارد، در باره انتصابات اين روزهاي دولت ‹‹دهم›› مصاحبه كوتاهي انجام داده ايم كه پاسخ ايشان را به سمع ونظر خوانندگان محترم مي رسانيم:
در هر انتخاباتي مردم خواسته ها ونظراتي دارند.يكي از اين خواستها؛ تغيير در مديريت اجرايي مملكت است.بديهي است كه اين تغيير وتحول بايستي در راستاي برآورده كردن ‹‹خواست›› اكثريت باشد.هشت سال پيش كه دولت آقاي احمدي نژاد روي كار آمد تمامي مديران دولتهاي قبل از معاونين رئيس جمهور تا بخشداران وحتي مسئولين دفاتر سياسي فرمانداري ها نيز از مسئوليت بركنار شدند.اينك بعد از هشت سال مردم دريك انتخابات پرشور توام با شعور؛ به آقاي دكتر حسن روحاني راي داده اند.دكتر روحاني درجريان تبليغات انتخاباتي رويه و روشي مغاير با سياست هاي هشت سال گذشته در پيش گرفتند واقبال عمومي از ايشان هم به همين خاطر بود.
يك ماه تا آغاز بكار رسمي دولت جديد فرصت باقي است.عقل ومنطق حكم مي كنند تا اولا هر نوع تغيير وتحول در عرصه مديريت متوقف گردد.دوما در صورتي كه ضرورتي حتمي براي تغيير برخي از مديران بوجود آمده است؛ اين تغيير بايد در راستاي راي اكثريت صورت پذيرد.آقاي دكتر روحاني در همايش‹‹افق رسانه›› در صداوسيما بيان داشتندكه دولت آينده بايد براساس راي وخواست اكثريت شكل گرفته وحركت نمايد.اين يعني اينكه اگر مردم يك شهرستان بيش از 65 درصد به آقاي روحاني راي داده اند لازم است تا فرماندار آنان ‹‹همراه›› و ‹‹همفكر›› راي اكثريت باشد.
از وزراء محترم ومديران استاني آنها وتمامي كساني كه در نصب وانتصاب ها داراي نظر وقدرت تصميم گيري هستند؛ انتظار مي رود كه به راي اكثريت ملت احترام گذاشته ودراين يك ماه باقي مانده از عمر دولت ‹‹دهم›› از هرگونه تصميم گيري كه موجب تكدر خاطر مردم شريف وبه نوعي اختلال وبي ثباتي در سيستم مديريتي واجرايي مي گردد؛ جدا پرهيز نمايندتا دولت آقاي دكتر روحاني براساس مشي ومطالبات مردم اقدامات لازم درتعيين مديران بخصوص مديران صفي وستادي معمول نمايد.
به هرحال مديركل؛ فرماندار و يا رئيس اداره اي كه چهارسال يا كمتر ويا بيشتر درمسندي قرار داشته است؛ يك ماه ديگر هم در‹‹پست رياست›› باقي بماند؛ مشكل خاصی را ایجاد نمی کند.
آخرین مطالب
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
- ■دستهروی باشکوه هیئت عزاداری صاحبالزمان(عج) تا حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره)
- ■تجلیل از ۱۰۰ خانواده معظم شهدا در اسلامآبادغرب و ماهیدشت با حضور مسئولان ملی و استانی
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■رئیس دادگستری سرپلذهاب: ۵۲ درصد پروندهها با صلح و سازش مختومه میشود
- ■مراسم عزاداری هشتمین شب ماه محرم در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار شد
- ■دادستان سرپلذهاب: رضایت مردم از عملکرد دادگستری نتیجه تلاش شبانهروزی مجموعه قضایی است
- ■فرماندار کرمانشاه: مقاومت ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، محاسبات دشمن را بر هم زد
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■دیدار مسئولان قضایی سرپلذهاب با امام جمعه؛ آغاز هفته قوه قضاییه با تأکید بر عدالت و خدمت
پربازدیدترین ها
- ■طنین «روله لای لای، علی لای لای» در سرپلذهاب؛ اشک و عشق مادران حسینی در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره)
- ■همنوایی مادران سرپلذهاب با نالههای رباب(س)؛ اجتماع باشکوه شیرخوارگان حسینی در حرم احمد بن اسحاق(ع)
- ■پنجم محرم؛ طنین «یا حسین(ع)» در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■حضور پرشور مردم سرپلذهاب در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه
- ■امام جمعه موقت سرپلذهاب: ملت ایران با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت، از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد
- ■فرمانده تیپ ۷۱ ابوذر در یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان: ملت ایران هرگز در برابر زورگویان سر فرود نخواهد آورد
- ■گهوارههای حسینی به حرکت درآمدند؛ حماسه مادران سرپلذهاب در سوگ ششماهه کربلا
- ■بازدید سرزده دادستان و تعزیرات از جایگاههای سوخت سرپلذهاب؛ برخورد قاطع با متخلفان
- ■سرپلذهاب میزبان یادواره شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان؛ تجدید میثاق با راه شهیدان مقاومت
- ■شب پنجم محرم به نام حضرت زهیر(ع)؛ نوای «لبیک یا حسین(ع)» در مسجد صاحبالزمان(عج) سرپلذهاب طنینانداز شد
- ■تعریض محور زرینجوب به گلمکبود با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.
- ■بازگشایی رسمی مرز تیلهکو ۱۵ تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه انجام میشود.
- ■اجرای ۳۶۱ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سرپلذهاب با پرداخت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات
- ■شب حضرت قاسم(ع) در سرپلذهاب؛ تجدید میثاق نوجوانان حسینی با مکتب عاشورا
- ■مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره): محرم، میدان بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم است
- ■مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت لثارات الحسین(ع)
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■بیشترین آسفالت راههای استان در سرپلذهاب اجرا شده است/ بازدید فرماندار از سه قطعه پروژه راهسازی شهرستان
- ■سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان حسینی در حرم احمدبن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
- ■امام جمعه سرپلذهاب: سوگواره «احلی من العسل» الگوی تربیتی نوجوانان در مکتب عاشورا است
کرم محمدی:تغيير مديريت بايد در راستاي ‹‹خواست اكثريت مردم›› صورت پذيرد.
با آقاي كرم محمدي از فعالان سياسي ونويسندگان استان كرمانشاه كه سالها سابقه مديريت موفق در كارنامه خود دارد، در باره انتصابات اين روزهاي دولت ‹‹دهم›› مصاحبه كوتاهي انجام داده ايم كه پاسخ ايشان را به سمع ونظر خوانندگان محترم مي رسانيم:
در هر انتخاباتي مردم خواسته ها ونظراتي دارند.يكي از اين خواستها؛ تغيير در مديريت اجرايي مملكت است.بديهي است كه اين تغيير وتحول بايستي در راستاي برآورده كردن ‹‹خواست›› اكثريت باشد.هشت سال پيش كه دولت آقاي احمدي نژاد روي كار آمد تمامي مديران دولتهاي قبل از معاونين رئيس جمهور تا بخشداران وحتي مسئولين دفاتر سياسي فرمانداري ها نيز از مسئوليت بركنار شدند.اينك بعد از هشت سال مردم دريك انتخابات پرشور توام با شعور؛ به آقاي دكتر حسن روحاني راي داده اند.دكتر روحاني درجريان تبليغات انتخاباتي رويه و روشي مغاير با سياست هاي هشت سال گذشته در پيش گرفتند واقبال عمومي از ايشان هم به همين خاطر بود.
يك ماه تا آغاز بكار رسمي دولت جديد فرصت باقي است.عقل ومنطق حكم مي كنند تا اولا هر نوع تغيير وتحول در عرصه مديريت متوقف گردد.دوما در صورتي كه ضرورتي حتمي براي تغيير برخي از مديران بوجود آمده است؛ اين تغيير بايد در راستاي راي اكثريت صورت پذيرد.آقاي دكتر روحاني در همايش‹‹افق رسانه›› در صداوسيما بيان داشتندكه دولت آينده بايد براساس راي وخواست اكثريت شكل گرفته وحركت نمايد.اين يعني اينكه اگر مردم يك شهرستان بيش از 65 درصد به آقاي روحاني راي داده اند لازم است تا فرماندار آنان ‹‹همراه›› و ‹‹همفكر›› راي اكثريت باشد.
از وزراء محترم ومديران استاني آنها وتمامي كساني كه در نصب وانتصاب ها داراي نظر وقدرت تصميم گيري هستند؛ انتظار مي رود كه به راي اكثريت ملت احترام گذاشته ودراين يك ماه باقي مانده از عمر دولت ‹‹دهم›› از هرگونه تصميم گيري كه موجب تكدر خاطر مردم شريف وبه نوعي اختلال وبي ثباتي در سيستم مديريتي واجرايي مي گردد؛ جدا پرهيز نمايندتا دولت آقاي دكتر روحاني براساس مشي ومطالبات مردم اقدامات لازم درتعيين مديران بخصوص مديران صفي وستادي معمول نمايد.
به هرحال مديركل؛ فرماندار و يا رئيس اداره اي كه چهارسال يا كمتر ويا بيشتر درمسندي قرار داشته است؛ يك ماه ديگر هم در‹‹پست رياست›› باقي بماند؛ مشكل خاصی را ایجاد نمی کند.