سردار احمد وحیدی وزیر دفاع در جمع پژوهشگران فناوری فضایی کشور، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: فرزندان پاک سرزمین ما زمانی که ماهواره امید را با ماهواره بر سفیر یک A به فضا فرستادند، ناباوری، جهان را فرا گرفت.
وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران میگفتند چطور ایران به چنین دستاورد بزرگ علمی دست یافته است، خاطرنشان کرد: برخی کشورهای پیشرفته نتوانستهاند، ماهواره به فضا بفرستند، نمونه این کشورها، کره جنوبی بود که با تمام تلاشها و کمکها نتوانست در این زمینه موفق باشد.
وحیدی به پرتاب ماهواره رصد دانشگاه مالکاشتر، پرتاب ماهواره نوید دانشگاه علم و صنعت و دیگر کاوشگرها و همچنین آخرین کاوشگر که اولین موجود زنده را به فضا فرستاد، اشاره و تصریح کرد: کاوشگر ایرانی 520 کیلومتر بالای جو رفته و در ادامه محموله خود را به سلامت بازگردانده است اما ما شاهد فضای مسموم هستیم چرا که این کار ایران بسیار مهم بوده است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ادعای برخی از غربیها درباره دروغ بودن پرتاب ماهواره ایرانی به فضا، تاکید کرد: در دولت نهم، برنامه دهساله هوا و فضا تدوین شد و این برنامه با سرعت بالایی پیش رفت؛ در این مدت پیشرفتهای داشتهایم که بعضا در بین پنج کشور جهان محدود بوده است،
وحیدی با تاکید بر اینکه برنامههای دیگری از جمله پرتاب ماهواره فجر سازمان صنایع الکترونیک، پرتاب ماهواره دانشگاه شریف، پرتاب ماهواره طلوع ساخته شده سازمان صنایع الکترونیک توسط ماهوارهبر سیمرغ که گام جدیدی در حوزه فضایی است در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: همه دانشگاهها در مسیر مسائل فضایی حرکت میکنند که این آینده خوب این حوزه را نشان میدهد و مرکز جدید تست موتورهای جدید در این راستا ایجاد شده است؛ پایگاه پرتابی به نام حضرت امام مراحل آخر خود را طی میکند که پرتاب سیمرغ از آن پایگاه انجام خواهد شد.
وی در واکنش به ادعای دشمنان انقلاب اسلامی مبنی تهدیدآمیز بودن برنامههای فضایی ایران، تاکید کرد: بنا به گفته آژانس، 95 درصد ماهوارههایی که در دنیا به کار جاسوسی و تامین مقدمات عملیات نظامی میپردازند برای آمریکاست.
آخرین مطالب
- ■تجلی وحدت و ارادت در تاسوعای حسینی سرپلذهاب
- ■دروازه کربلا در تاسوعای حسینی در سوگ اباعبدالله(ع) غرق ماتم شد
- ■فرمانده سپاه سرپلذهاب: محبوبیت حجتالاسلام ساداتی حاصل اخلاص، تقوا و خدمت صادقانه به مردم است
- ■حجتالاسلام ساداتی: هر آنچه در توان داشتم برای خدمت به مردم و تقویت وحدت در سرپلذهاب به کار گرفتم
- ■حجتالاسلام سلیمی: وحدت میان شیعه، اهل سنت و اهل حق، رمز پیشرفت و اقتدار سرپلذهاب است
- ■تأکید مسئولان و علما بر وحدت، خدمترسانی و تداوم مسیر انقلاب در آیین معارفه امام جمعه جدید سرپلذهاب
- ■تاسوعا؛ روز غیرت، وفاداری و حماسه در سرپلذهاب
- ■فرماندار سرپلذهاب: امام جمعه نقش محوری در تقویت وحدت و همدلی اجتماعی دارد
- ■ماموستا ثنایی: وحدت شیعه و اهل سنت رمز عزت، اقتدار و پیروزی ملت ایران است
- ■برگزاری جلسه شورای اداری سرپلذهاب و آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان
پربازدیدترین ها
- ■پنجم محرم؛ طنین «یا حسین(ع)» در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) سرپلذهاب
- ■بازدید سرزده دادستان و تعزیرات از جایگاههای سوخت سرپلذهاب؛ برخورد قاطع با متخلفان
- ■شب پنجم محرم به نام حضرت زهیر(ع)؛ نوای «لبیک یا حسین(ع)» در مسجد صاحبالزمان(عج) سرپلذهاب طنینانداز شد
- ■بازگشایی رسمی مرز تیلهکو ۱۵ تیرماه با حضور استاندار کرمانشاه انجام میشود.
- ■تعریض محور زرینجوب به گلمکبود با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.
- ■سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان حسینی در حرم احمدبن اسحاق(ره) سرپلذهاب برگزار شد
- ■حجتالاسلام حسین سلیمی به عنوان امام جمعه سرپلذهاب منصوب شد
- ■مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره): محرم، میدان بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: سوگواره «احلی من العسل» الگوی تربیتی نوجوانان در مکتب عاشورا است
- ■شب حضرت قاسم(ع) در سرپلذهاب؛ تجدید میثاق نوجوانان حسینی با مکتب عاشورا
- ■اجرای ۳۶۱ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد سرپلذهاب با پرداخت ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات
- ■مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت لثارات الحسین(ع)
- ■بیشترین آسفالت راههای استان در سرپلذهاب اجرا شده است/ بازدید فرماندار از سه قطعه پروژه راهسازی شهرستان
- ■تأکید امام جمعه سرپلذهاب بر جایگاه عدالت در نظام اسلامی در دیدار هفته قوه قضائیه
- ■رئیس دادگستری: آراء مستدل و تلاش همکاران، موجب رضایت و کاهش اعتراضات شده است
- ■امام جمعه سرپلذهاب: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تبیین خدمات دستگاه عدالت است
- ■غبارروبی مزار شهدای حرم احمدبن اسحاق(ره)؛ تجدید میثاق مسئولان با آرمانهای شهدا در هفته قوه قضائیه
- ■دیدار مسئولان قضایی سرپلذهاب با امام جمعه؛ آغاز هفته قوه قضاییه با تأکید بر عدالت و خدمت
- ■رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس: حل مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران اولویت جدی مجلس و دولت است
- ■امام جمعه جدید سرپلذهاب آغاز بکار کرد
وزیر دفاع در جمع پژوهشگران فناوری فضایی: پرتاب ماهواره طلوع از پایگاه فضایی امام خمینی(ره) در آینده نزدیک
وزیر دفاع گفت: پایگاه پرتابی به نام حضرت امام مراحل آخر خود را طی میکند که پرتاب ماهوارهبر سیمرغ از آن پایگاه انجام خواهد شد
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع در جمع پژوهشگران فناوری فضایی کشور، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: فرزندان پاک سرزمین ما زمانی که ماهواره امید را با ماهواره بر سفیر یک A به فضا فرستادند، ناباوری، جهان را فرا گرفت.
وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران میگفتند چطور ایران به چنین دستاورد بزرگ علمی دست یافته است، خاطرنشان کرد: برخی کشورهای پیشرفته نتوانستهاند، ماهواره به فضا بفرستند، نمونه این کشورها، کره جنوبی بود که با تمام تلاشها و کمکها نتوانست در این زمینه موفق باشد.
وحیدی به پرتاب ماهواره رصد دانشگاه مالکاشتر، پرتاب ماهواره نوید دانشگاه علم و صنعت و دیگر کاوشگرها و همچنین آخرین کاوشگر که اولین موجود زنده را به فضا فرستاد، اشاره و تصریح کرد: کاوشگر ایرانی 520 کیلومتر بالای جو رفته و در ادامه محموله خود را به سلامت بازگردانده است اما ما شاهد فضای مسموم هستیم چرا که این کار ایران بسیار مهم بوده است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ادعای برخی از غربیها درباره دروغ بودن پرتاب ماهواره ایرانی به فضا، تاکید کرد: در دولت نهم، برنامه دهساله هوا و فضا تدوین شد و این برنامه با سرعت بالایی پیش رفت؛ در این مدت پیشرفتهای داشتهایم که بعضا در بین پنج کشور جهان محدود بوده است،
وحیدی با تاکید بر اینکه برنامههای دیگری از جمله پرتاب ماهواره فجر سازمان صنایع الکترونیک، پرتاب ماهواره دانشگاه شریف، پرتاب ماهواره طلوع ساخته شده سازمان صنایع الکترونیک توسط ماهوارهبر سیمرغ که گام جدیدی در حوزه فضایی است در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: همه دانشگاهها در مسیر مسائل فضایی حرکت میکنند که این آینده خوب این حوزه را نشان میدهد و مرکز جدید تست موتورهای جدید در این راستا ایجاد شده است؛ پایگاه پرتابی به نام حضرت امام مراحل آخر خود را طی میکند که پرتاب سیمرغ از آن پایگاه انجام خواهد شد.
وی در واکنش به ادعای دشمنان انقلاب اسلامی مبنی تهدیدآمیز بودن برنامههای فضایی ایران، تاکید کرد: بنا به گفته آژانس، 95 درصد ماهوارههایی که در دنیا به کار جاسوسی و تامین مقدمات عملیات نظامی میپردازند برای آمریکاست.
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع در جمع پژوهشگران فناوری فضایی کشور، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: فرزندان پاک سرزمین ما زمانی که ماهواره امید را با ماهواره بر سفیر یک A به فضا فرستادند، ناباوری، جهان را فرا گرفت.
وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران میگفتند چطور ایران به چنین دستاورد بزرگ علمی دست یافته است، خاطرنشان کرد: برخی کشورهای پیشرفته نتوانستهاند، ماهواره به فضا بفرستند، نمونه این کشورها، کره جنوبی بود که با تمام تلاشها و کمکها نتوانست در این زمینه موفق باشد.
وحیدی به پرتاب ماهواره رصد دانشگاه مالکاشتر، پرتاب ماهواره نوید دانشگاه علم و صنعت و دیگر کاوشگرها و همچنین آخرین کاوشگر که اولین موجود زنده را به فضا فرستاد، اشاره و تصریح کرد: کاوشگر ایرانی 520 کیلومتر بالای جو رفته و در ادامه محموله خود را به سلامت بازگردانده است اما ما شاهد فضای مسموم هستیم چرا که این کار ایران بسیار مهم بوده است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ادعای برخی از غربیها درباره دروغ بودن پرتاب ماهواره ایرانی به فضا، تاکید کرد: در دولت نهم، برنامه دهساله هوا و فضا تدوین شد و این برنامه با سرعت بالایی پیش رفت؛ در این مدت پیشرفتهای داشتهایم که بعضا در بین پنج کشور جهان محدود بوده است،
وحیدی با تاکید بر اینکه برنامههای دیگری از جمله پرتاب ماهواره فجر سازمان صنایع الکترونیک، پرتاب ماهواره دانشگاه شریف، پرتاب ماهواره طلوع ساخته شده سازمان صنایع الکترونیک توسط ماهوارهبر سیمرغ که گام جدیدی در حوزه فضایی است در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: همه دانشگاهها در مسیر مسائل فضایی حرکت میکنند که این آینده خوب این حوزه را نشان میدهد و مرکز جدید تست موتورهای جدید در این راستا ایجاد شده است؛ پایگاه پرتابی به نام حضرت امام مراحل آخر خود را طی میکند که پرتاب سیمرغ از آن پایگاه انجام خواهد شد.
وی در واکنش به ادعای دشمنان انقلاب اسلامی مبنی تهدیدآمیز بودن برنامههای فضایی ایران، تاکید کرد: بنا به گفته آژانس، 95 درصد ماهوارههایی که در دنیا به کار جاسوسی و تامین مقدمات عملیات نظامی میپردازند برای آمریکاست.